Overname brand-shoppermarketingbureau Redmint door Goud Uberconnected

Social media- en merkactivatiebureau Goud Uberconnected heeft brand-shoppermarketingspecialist Redmint overgenomen. Oprichter Léon Bosch blijft als managing director verbonden aan het in 2008 opgerichte en in Amsterdam gevestigde bureau. De bestaande activiteiten van de brand-shoppermarketingunit Goud Ubercommerce worden volledig geïntegreerd binnen Redmint. Dit houdt tevens in, dat Goud Uberconnected-partner Charles Borremans de overstap naar Redmint maakt om samen met Léon Bosch de bureauleiding te vormen.

Goud Uberconnected

Brian Hirman, Managing Partner Goud Uberconnected: “Onze in apriI gestarte brand-shoppermarketingunit Goud Ubercommerce bleek een regelrecht schot in de roos. De interesse bij onze klanten voor creatieve en consistente merkactivaties op de winkelvloer is bijzonder groot gebleken. Dit heeft ons doen besluiten verder en versneld te investeren in de groei van dit nog te vaak onderbelichte specialisme. Deze overname én de integratie van onze bestaande shoppermarketingactiviteiten binnen Redmint, pas perfect in ons groeiplaatje.”

Léon Bosch

Léon Bosch, managing director Redmint: “Door deze stap hebben we direct toegang tot alle kennis, kunde en faciliteiten van Goud Uberconnected, waardoor de dienstverlening richting onze klanten significant verrijkt wordt. De komst van Charles Borremans en zijn team binnen Redmint geeft ons daarnaast niet alleen een impuls op het gebied van shopper marketingstrategie en -concepting, maar ook toegang tot een interessant netwerk van mogelijke nieuwe klanten.”
Charles Borremans, strategy director Redmint: “Brand-shoppermarketing zit gewoonweg in mijn bloed. Binnen Redmint kan ik mijn ervaring en kennis van de winkelvloer nog beter ten dienste stellen van onze klanten.”

Redmint

Redmint telt 13 medewerkers en werkt onder andere voor Bose, Fiskars, Jacobs Douwe Egberts, Koninklijke Jumbo, MediaMarkt, Tele2, TomTom, Welkoop, Henkell en i heart Wines.