HH Global heeft vier senior professionals aangesteld om het leiderschapsteam te vormen binnen het groeiende wereldwijde creatieve ecosysteem Nuevo. Met steun van HH Global werd Nuevo vorige maand gelanceerd met als doel de manier waarop merken creatieve ideeën ontwikkelen en activeren – naadloos over meerdere markten, doelgroepen, ervaringen en kanalen heen – te herzien. De nieuwe benoemingen zijn: Trak Ellis-Hill als executive creative director, Dr. Karen Correia da Silva als head of creative intelligence, Richard Buchanan als head of creative technologies en Betty Fadier als head of creative business.
Deze professionals rapporteren aan Clyde McKendrick, president van Nuevo. De aanstellingen zijn gericht op het versterken en versnellen van de uitbreiding en onderstrepen Nuevo’s missie om merken te bouwen die echt iets betekenen voor mensen.
Kristian Elgey, group CEO van HH Global, zegt:
"Senior marketeers hebben vandaag de dag meer nodig dan traditionele bureaus kunnen bieden. Daarom hebben we geïnvesteerd in Nuevo: om een écht wereldwijd creatief ecosysteem op te zetten dat onze klanten een volledig geïntegreerde en vernieuwende aanpak biedt. Nuevo combineert diepere inzichten met strategische en creatieve excellentie en biedt marketingleiders betere opties vanuit één wereldwijd verbonden team. Deze aanstellingen onderstrepen onze toewijding aan het ondersteunen van onze klanten in hun huidige, volgende en toekomstige behoeften.”
Clyde McKendrick, president van Nuevo, voegt toe:
"Het managementteam van Nuevo vertegenwoordigt onze vernieuwende manier van werken. Zij zijn allemaal vooruitstrevende leiders in hun vakgebied – en de kernwaarde die ons allemaal binnen dit wereldwijde creatieve ecosysteem verbindt, is de passie om merken te bouwen die écht iets betekenen voor mensen. Met de steun van HH Global kan Nuevo zelfstandig opereren en tegelijkertijd wereldwijd opschalen. Ik kan niet wachten om onze klanten te laten zien wat ze kunnen bereiken met de nieuwe aanpak van Nuevo.”