Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

Kerstpakketleveranciers.nl

Plus en AH komen met verantwoorde spaaracties

Zowel Plus als Albert Heijn introduceren verantwoorde spaaracties voor kids. Plus introduceerde onlangs een spaaractie met een educatief karakter in samenwerking met Staatsbosbeheer en de...

Eindejaars Chocolade Puzzels!

Verras relaties, medewerkers, collega’s of leerlingen met een smaakvolle attentie. Individueel te versturen als brievenbuspost, past door elke brievenbus! (H)eerlijke chocolade puzzels. ✔ Smaak: Melk- en of puurchocolade ✔...

Fortune Factory tekent exclusieve samenwerking MKB Nederland

Fortune Factory verbindt zich als exclusief partner voor geschenken en attenties aan de ‘Dag van de Ondernemer’. MKB Nederland, de initiatiefnemer van deze themadag, zet...

Versterk jouw immuunsysteem met ACTICOA™ Chocolade parels

Professor Eric van Gorp (viroloog Erasmus MC) en professor Erik Scherder (neuropsycholoog VU) gaven recentelijk in BNR-nieuwsradio 5 tips om jezelf weerbaarder te maken tegen...

Gaat Lucht Zeeman uit vliegen?

Confectieretailer Zeeman kwam afgelopen weekend (zaterdag 29 augustus) met een nieuwe loot aan de stam van producten die op de markt gebracht worden onder het...

Miklos Markovits voorziet betere samenwerking

In PromZ.TV aflevering 4 heeft Peter van Gestel een gesprek met de eigenaar van Interimage, Miklos Markovits. Ondanks de coronacrisis is hij positief over de...

Unilever en Fiskars bieden online premium giftsets aan

Unilever gaat samen met Fiskars en PostNL premium giftsets aanbieden. De giftsets kunnen worden samengesteld met producten van Unilever en artikelen uit het home &...

Ontwerpbureau maakt brandpreventie producten aantrekkelijk

Het Nederlandse ontwerpbureau Naaais heeft een lijn blusdekens ontwikkeld die er totaal anders uitziet dan gebruikelijk is. Dat heeft een reden: mensen zijn niet snel...

Milieubewuste Supercars bij Shell

Consumenten kunnen bij Shell tot en met 15 september sparen voor Supercars die op zout rijden. Al in 2018 bedacht het bureau Brandbase deze Supercars...