BOOST YOUR GROWTH! workshop actiemarketing | PromZ
Vorige week mocht ik een workshop actiemarketing geven tijdens het Nationale Zakenvrouwen Congres, met het thema 'boost your growth'.

BOOST YOUR GROWTH! workshop actiemarketing

Daar sta je dan. In een prachtig monumentaal landhuis op het Landgoed Waterland in Velzen-Zuid. Daar vond het Nationale Zakenvrouwen Congres 2016 plaats, waar ik mocht vertellen hoe je beter kunt scoren met actiemarketing. Het thema van het congres was dit jaar Boost your growth, en dan kun je natuurlijk niet om actiemarketing heen. Dat vonden gelukkig meer mensen, want mijn workshop actiemarketing zat stampvol met ambitieuze zakenvrouwen uit zeer uiteenlopende branches.

Hands-on workshop actiemarketing

In een hands-on workshop actiemarketing van een uur heb ik ze tips en handvatten gegeven om resultaatgericht te communiceren. Met de succesfactoren van actiemarketing als leidraad leerden zij dat er meer nodig is dan even een e-mailtje sturen of een briefje schrijven. En ik heb ze aan het werk gezet, want het was niet voor niks een workshop. Het uur vloog om. Er werd kritisch geluisterd en goede vragen gesteld. En na afloop kreeg ik een staande ovatie en waar ik dan weer stil van werd.

Meer weten over de tips en handvatten to boost your growth?

Werk altijd met deze stappen:
Stel eerst je eigen doelstelling scherp (qua budget, ROI, verdiensten, globale idee en vooral wat je er mee wil bereiken) en dan…
1. Leef je goed in : ken je doelgroep, de manier waarop ze aangesproken willen worden, wat ze willen horen, welke ‘taal ze spreken’
2. Zorg voor een fantastische timing : time niet alleen je bericht voor je prospect maar óók voor jouw proces. Het is minstens zo belangrijk dat je klaar voor ze bent.
3. Formuleer een mooi aanbod : maak het ‘to good to miss’, let goed op je budget en maak het iets die goed bij je doelgroep past en ze in beweging brengt!
4. En begin dan pas aan de ontwikkeling van je klantreis, creatie en keuze van de middelen. Grijp hierbij niet gelijk naar de bekende weg, maar leef je goed in wat je prospect nu al krijgt en waar hij behoefte aan heeft. Mocht e-mail het juiste middel zijn, lees dan eerst dit artikel!

Meer tips lezen? Ik kan je de presentatie van de workshop actiemarketing sturen.
Neem hiervoor even contact met me op of laat een berichtje achter hieronder.