Compacon actief in ruim 20 landen wereldwijd | PromZ

Compacon actief in ruim 20 landen wereldwijd

 

Onlangs is Compacon toegetreden tot de IPPAG, een samenwerkingsverband van toonaangevende leveranciers van promotionele producten in ruim 20 landen wereldwijd. Door deze samenwerking is Compacon een partner voor internationaal georganiseerde klanten.

 

Onlangs is Compacon toegetreden tot de IPPAG, een samenwerkingsverband van toonaangevende leveranciers van promotionele producten in ruim 20 landen wereldwijd. Door deze samenwerking is Compacon een partner voor internationaal georganiseerde klanten.

 

“Het IPPAG-lidmaatschap is vooral voor internationaal actieve klanten van toegevoegde waarde,” aldus Ton Löbker van Compacon. “Met het IPPAG-netwerk kunnen we, bijvoorbeeld, promotionele producten en diensten per land inkopen en laten uitvoeren. Dat levert aanzienlijke kostenbesparingen op het vlak van inkoop, voorraadbeheer en distributie op. Groot voordeel is ook dat de buitenlandse inkoopafdelingen van de klant door de daar gevestigde IPPAG-leverancier in hun eigen taal en cultuur worden bediend.”

 

Kennis uitwisselen
De IPPAG, wat staat voor International Partnership for Premiums and Gifts, is opgericht in 1965. Slechts één leverancier per land kan lid worden en de IPPAG-board beoordeelt welk bedrijf in aanmerking komt. De leden wisselen kennis uit op het gebied van hun inkoopnetwerken, maar ook succesvolle concepten worden gedeeld.