Esprix Awards - Creativity that pays off 2020 | PromZ
Esprix awards

Esprix Awards – Creativity that pays off

– 37 nominaties voor 26 innovatieve campagnes

De uitreiking van de Esprix Awards komt eraan! De juryleden zijn van start gegaan met het beoordelen van de meest innovatieve marketingcommunicatie campagnes uit 2020. Ze beoordelen inzendingen gelijkwaardig op creativiteit en het resultaat van de campagne. Dus 50% effectiviteit en 50% creativiteit.

Maar voordat de échte uitreiking plaatsvindt, maakte zij eerst online alle genomineerden bekend. In totaal zijn 26 unieke campagnes maar liefst 37 keer genomineerd voor een Esprix award! Eén voor één zijn het creatieve campagnes die aantoonbaar resultaat hebben opgeleverd.

NEEW leidt het bureauklassement met 4 nominaties. Zij staan o.a. bekend om hun griezelige campagne van Eddie voor Halloween Fright Nights (Walibi Holland). Maar ook Zeeman met de case ‘Lucht’, Bol.com met de case ‘De winkel van de blije koppies bezorgen’ en MSD met de case ‘De Berentribune’ zijn genomineerd. En allemaal wel drie keer!

Eerder schreven wij al over de succesvolle campagne van Zeeman met de case ‘Lucht’. Deze eau de parfum voor €4,99 campagne vloog namelijk de deur uit! Ook schreven wij over de beregoede campagne van MSD met ‘De Berentribune’. Beide campagnes laten zien dat creatieve ideeën écht resultaat opleveren.

 

 

Op donderdag 8 juli maakt de jury tijdens een live uitreiking in Felix Meritis bekend met welke kleur (brons, zilver of goud) de nominaties zijn bekroond.

Ben je benieuwd naar alle 37 nominaties? Bekijk dan het volledige artikel van Esprix.