Geduld is een rode zaak | PromZ

Geduld is een rode zaak

De ouderwetse puzzel is tijdens de afgelopen quarantaine periode weer helemaal ‘hot’! We hadden ineens veel meer tijd, maar hoe vul je al die tijd dan in? De één begint met een legpuzzel van 50 stuks en de ander gaat direct voor de puzzel met 500 stuks. En voor wie van nog meer uitdaging houdt, heeft Heinz dé ultieme quarantaine-puzzel.

De stijgende lijn in puzzelaanvragen inspireerde Heinz Ketchup tot het maken van een uiterst uitdagende puzzel: 570 stukjes, allemaal in dezelfde ketchuprode kleur. De campagne begon kleinschalig, geïnteresseerden konden een reactie achterlaten op de socials van Heinz om één van de 57 limited editions te winnen. Uiteindelijk was de campagne zo’n succes dat Heinz besloot de puzzel ook te gaan verkopen. En nog mooier, de opbrengsten doneren zij aan Feeding America en Foodbanks Canada. Deze spot-on activatie van Heinz werd in Cannes meer dan terecht bekroond met een Silver Lion!