Hummel en Go Ahead Eagles vieren 30 jaar met #mijnshirts | PromZ
Hummel en Go Ahead Eagles vieren 30 jaar met #mijnshirts

Hummel en Go Ahead Eagles vieren 30 jaar met #mijnshirts

Retro is helemaal in. Komend seizoen draagt Go Ahead Eagles voor het 30ste jaar op rij tenues van hummel. Reden voor Go Ahead Eagles en Deventrade (distributeur en producent van hummel) om samen met de fans verleden, heden en toekomst aan elkaar te verbinden. Via een speciale actie bepalen ze welk thuis- en uitshirt komend seizoen hun come-back maken.

De klassieke shirts maken kans op een comeback. Fans kunnen kiezen uit ruim 50 designs in totaal. Op 30 maart, vóór de wedstrijd Go Ahead Eagles-Helmond Sport, kunnen alle seizoenkaarthouders met een speciaal stembiljet hun stem uitbrengen, op zowel het favoriete thuis- als het uitshirt. Op social media is de hashtag #mijnshirts al volop in gebruik, waarmee alle fans hun voorkeur alvast met de wereld kunnen delen. Het thuis- en uitshirt met de meeste stemmen beleven komend seizoen een unieke come-back. De huidige hoofdsponsor Thermen Bussloo, evenals het huidige logo, komen ook op de nieuwe shirts terug.

Het thuis- en uitshirt van komend seizoen worden een eigentijdse versie van het originele shirt. Eigentijds houdt in dat de look (zoveel mogelijk) hetzelfde blijft, maar dat er bijvoorbeeld gebruik wordt gemaakt van moderne pasvormen en stoffen. Vanzelfsprekend komt deze retro-actie ook de omzet van de merchandise (shirts etc.) ten goede.

Partnership

Marthijn Pothoven, algemeen directeur van Deventrade: “De samenwerking met Go Ahead Eagles is ons meest langdurige partnerschap. De club is met ons bedrijf verweven, niet in het minst omdat we in dezelfde stad gevestigd zijn. Ons partnerschap reikt verder dan het zijn van kledingsponsor.”