Laatste fashionlijn van snackmerk FEBO | PromZ
FEBO Famke Fashion line

Laatste fashionlijn van snackmerk FEBO

Na drie jaar stopt FEBO met zijn befaamde fashionlijn. Het snackmerk is nog één laatste keer met nieuwe haute friture gekomen. Niemand minder dan Youtube-ster, zangeres en snack-fan Famke Louise laat zien hoe je deze zomer menig nek doet draaien op het strand, met de SS19 Bakhanddoek, Bak’t Hat, FEBO Fan Slipper, FEboxershort én flamboyante limited edition Furry Slipper Speciaal.
2017. De allereerste FEBO-slipper duikt op in het veld van early adopters, fashionistas en andere trend-royalty. Het kenmerkende rood met wit is de zomers daarop niet te missen in het straatbeeld en festivalcircuit. Het begin van een bescheiden hype, waarna menig ander merk in FEBO’s voetsporen trad en meeliftte. Geïnspireerd door legendes als Jean Paul Gaultier, Jay-z en Rolf ‘X’ Wouters is nu de tijd voor een eervol afscheid aangebroken. “We #stoppenopdetop”, stelt FEBO-directeur Dennis de Borst.

Beachbabe Famke

Famke Louise is het gezicht van de allerlaatste lijn; met de SS19 collectie. Met de Bakhanddoek met FEBO-opdruk en Bak’t Hat voor wat schaduw en verkoeling. In de FEboxershort maakt de FEBO-fan op het strand een echte entree. En de oldskool FEBO Fan Slippers zijn weer terug in een verse variant. Het pronkjuweel is zonder twijfel de limited edition Furry Slipper Speciaal. De fraaie faux fur bovenkant maakt deze high-end glijders ‘zachter dan een grillburgerbroodje’. Zo maak je ongetwijfeld een statement als je er even uitpiept naar de FEBO, of je favoriete strandtent.
Vanaf vrijdag 26 juli was de fashion online te koop via febo.nl/shop.

‘Koketteren met de kroket’: lees in PromZ Magazine nr 2 (die in september uitkomt) het interview met Febo-directeur Dennis de Borst over de actiemarketing van Febo, en de laatste fashionlijn met Famke Louise.