Marktonderzoek 2015: wij rekenen op uw input! | PromZ

Marktonderzoek 2015: wij rekenen op uw input!

Sinds jaren wordt er in opdracht van PromZ Magazine onderzoek gedaan onder inkopers en marketeers van het Nederlands bedrijfsleven, overheden en de non-profit sector naar de actuele ontwikkelingen op het gebied van promotionele producten, relatiegeschenken, reclameartikelen en kerstpakketten/eindejaarsgeschenken.

Wellicht wordt u binnenkort benaderd voor dit PromZ Opdrachtgeversonderzoek 2015, dat online wordt uitgevoerd door marktonderzoekbureau One Question. Doe mee! Want uw ervaringen en mening zijn belangrijk om de markt in kaart te kunnen brengen. Daarnaast is uw medewerking van belang om vergelijkingen te kunnen maken met voorgaande jaren.

Verschillende vragen
Er worden vragen gesteld als: Gaan de budgetten voor de inzet van promotionele producten omhoog, zoals verwacht, nu de economie aantrekt? Gaan inkopers meer promotionele producten aanschaffen via internetleveranciers? Met hoeveel leveranciers doen inkopers zaken? Welke soorten artikelen worden veel ingezet? Wat zijn belangrijke criteria bij de inkoop? Hoe belangrijk is de catalogus als instrument voor oriëntatie? Uw antwoorden worden volstrekt anoniem verwerkt. PromZ Magazine heeft geen inzage in de individuele antwoorden. De samengevatte uitkomsten van dit onderzoek, gebaseerd op uw antwoorden en de antwoorden van vele tientallen andere marketeers en inkopers, worden gepubliceerd in PromZ Magazine nr 4 van dit jaar, die verschijnt medio december.