Actiemarketing

Wat haal jij uit je doelgroepsegmentatie?

Doelgroepsegmentatie. Hoe moeilijk is het eigenlijk jouw publiek te bepalen en te bereiken? En heb je je doelgroep wel duidelijk en goed voor ogen? Vorige...

Wat doe je als marketeer met 3D-TV?

Er zijn iedere keer weer nieuwe technologieën die er voor zorgen dat je als marketeer continu moet bijscholen om up to date te blijven. Recent...

De e-mailmarketeer is achterhaald!

E-mailmarketeer van het jaar? Ben ik nou de enige die zich erover verbaas dat de markt hier nog steeds warm van wordt? Alleen een e-mail...

De computer bepaalt alles, zelfs je babynaam

In de Fonk las ik een heel gaaf artikel over Zwitsal, die een zelflerende babynamen-app heeft laten ontwikkelen. Op een soort tinderachterige manier, kunnen jij...

Zet jij één-op-één bannering in?

De laatste paar dagen kom ik steeds meer in contact met bedrijven die middelen, die vaak massamediaal ingezet worden, voor 1-op-1-communicatie aanbieden. Een mooie trend!...

Actiemarketing voor goede doelen: lef wordt beloond!

ADVERTORIAL Actiemarketing heeft mij altijd gefascineerd. Dat komt door de schijnbare tegenstrijdigheid van het begrip. Het woord ‘actie’ heeft iets urgents en impulsiefs. Daar denk ik...

‘Marketeers moeten zich leren beheersen’

De afgelopen paar weken lopen voor mij iets anders dan verwacht. Paul Kelder, de founder van mijn bureau TIM is plotseling overleden. Omdat ik hierdoor...

Er is niets veranderd; de doelstelling is gelijk!

Heb je het ook gehoord? Vorige week kwam er in het nieuws dat de politie grote behoefte heeft om zijn personeel veel diverser te maken....

Nieuw: Indoor Positioning Marketing

Als trotse sponsor van DeMeter vakvereniging van (dialoog)marketeers, zat ik vorige week bij het congres ‘De Toekomst van Marketing’. Daar waren hele interessante presentaties, maar...