Compacon B.V. neemt activiteiten van Supremia B.V. over en maakt doorstart | PromZ

Compacon B.V. neemt activiteiten van Supremia B.V. over en maakt doorstart

Compacon heeft overeenstemming bereikt met de curator van Supremia en zal per direct de activiteiten van Supremia BV voortzetten. De doorstart heeft betrekking op de bestaande order- en klantportefeuille en commerciële voorraden. Met deze doorstart biedt Compacon continuïteit in de dienstverlening naar de klanten van Supremia op het gebied van lopende orders en voorstellen, webshop platforms, beheer van de voorraden en levering van promotionele producten.

“De klantportefeuille van Supremia BV en de daar op ingerichte dienstverlening sluit naadloos aan op de activiteiten van Compacon, en ons primaire doel is om de doorstart voor de klanten van Supremia BV zo geruisloos en soepel mogelijk te laten verlopen” aldus Michiel Vonk (zie foto) van Compacon BV.

Compacon bestaat sinds 1992. Het creatieve team zorgt ervoor dat klanten zich kunnen onderscheiden door het ontwikkelen van promotionele concepten die passen bij de gestelde doelstellingen en merkidentiteit van klanten. Naast een creatieve aanpak biedt Compacon full-service oplossingen met een breed scala aan aanvullende producten en diensten zoals custom webshop-oplossingen, warehousing en distributie, rechtstreekse import en kostenbesparende online inkoopmogelijkheden. Compacon is sinds 2017 onderdeel van Plato Group BV in Helmond.

Plato Group is met een omzet van ca. 70 Miljoen euro en meer dan 420 enthousiaste medewerkers in heel Europa een van de grotere spelers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Helmond, waar o.a. stafafdelingen, het logistieke centrum en de drukkerij met meer dan 100 decoratiemachines gehuisvest zijn. Daarnaast heeft de Plato Group sales & marketing-kantoren in Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België en Nederland. Vanuit deze regio’s bedienen ze met de merken IGO Promo, Clipper Gifts en Compacon de Europese markt.