Nieuwe huisstijl BeGlobal

Nieuwe huisstijl BeGlobal

BeGlobal heeft een nieuwe huisstijl. Samen met de wijziging van de oude huisstijl zijn ook de pay-off en de activiteitsaanduiding aangepast. De ‘nieuwe’ naam is ook BeGlobal – zonder Promotions.

Het nieuwe logo van BeGlobal vervangt het logo dat bij de oprichting door de eigenaren in 2002 was bedacht. “De afgelopen jaren zijn wij steeds grotere bedrijven gaan adviseren over hoe zij hun huisstijl moeten toepassen op onze producten. Het was nu hoog tijd om onze eigen huisstijl meer in lijn te laten zijn bij de kwaliteit van onze dienstverlening,” licht Marco Horneman van BeGlobal toe.

Resultaat bereiken

Waar voorheen gesproken werd over BeGlobal Promotions, wordt vanaf heden alleen BeGlobal als handelsnaam gebruikt. In het logo wordt de activiteit ‘product media’ gebruikt. André Noordwijk (BeGlobal): “Wij zijn van mening dat onze producten worden gebruikt om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten met als uiteindelijk doel hun merken te versterken. Met deze insteek hebben we daarom ook de pay-off van BeGlobal veranderd in ‘Building Brands’.”