NewZ

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...

Winnaars promotioneel product 2009: Publieksjury

De Logokite, ’s werelds kleinste vlieger – dus uw boodschap hoog in de lucht! – en de Bierplu, een parapluutje waarin 8 (bier)glazen passen zijn...

Compacon uitgeroepen tot Distributor of the Year 2009

Compacon is de winnaar van de titel Distributor of the Year 2009. Genomineerd voor deze onderscheiding werden BeGlobal en Jos! Premiums & Gifts.','Deze vakprijs is...

Winnaars Groen promotioneel product 2009

Omdat 2009 het jaar van MVO, duurzaam en groen is, zijn ook een Groen Premium en een Groen Relatiegeschenk gekozen. ',' Nappie Tot Groen Premium 2009 is uitgeroepen...

Een wereldprimeur!

Als u PromZ Event bezoekt, kunt u bij binnenkomst van de beurs voor slechts 10 euro de Promo-Poken kopen. Daarmee behoort u tot de eerste...

Maak kans op een mooi cadeau op PromZ Event!

Omdat PromZ Event de ‘grootste cadeauwinkel van Nederland is’, geven wij ook een aantal cadeaus weg aan de bezoekers. Hou daarom uw e-mail de komende...

Landelijke enquête: MVO in de promotionele producten branche

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een hot item. In toenemende mate wordt door de media, overheid en brancheorganisaties aandacht besteed aan dit onderwerp. In samenwerking...