Joint promotion Eyelove en DA misleidend
De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...
De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...
Uitgeverij VBK heeft voor Albert Heijn de Kookschool-omnibus gemaakt. Eerder al leverde VBK aan AH uitgaven als Kook met Jamie en een special van het...
Consument is gek op reclamefolders Een grote meerderheid, 82 procent, van de Nederlanders bekijkt kortingen en promoties in de folders van retailers. Voor het grootste...
Sinds kort is relatiegeschenkenonlinebestellen.nl online gegaan. Een mond vol voor een webshop waar de klant de promotionele artikelen op meerdere posities kan laten bedrukken. Het uploaden...
De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder. Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten die...
Klanten van Plus kunnen sinds deze week sparen voor hoge korting op handdoeken van het merk Walra. Met deze spaaractie zegt Plus in te spelen...
Ruim 1,4 miljoen Nederlandse huishoudens hebben in de week voor Koninginnedag 'Oranjeproducten' gekocht in de supermarkten. Dat leverde de supers 10 miljoen euro extra omzet...
Albert Heijn heeft de wuppie weer van stal gehaald. De supermarktketen haakt in op de troonswisseling met een speciale Koningswup. Bij elke besteding vanaf 15...
Om de introductie van z’n Borrelblokjes kracht bij te zetten, komt Old Amsterdam met het kaasblok voor aan de vlaggenstok. De opblaasbare kaasblokken worden op...