NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Joint promotion Eyelove en DA misleidend

De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...

Kookschool-omnibus voor Albert Heijn

Uitgeverij VBK heeft voor Albert Heijn de Kookschool-omnibus gemaakt. Eerder al leverde VBK aan AH uitgaven als Kook met Jamie en een special van het...

Consument is gek op reclamefolders

Consument is gek op reclamefolders Een grote meerderheid, 82 procent, van de Nederlanders bekijkt kortingen en promoties in de folders van retailers. Voor het grootste...

Robitex lanceert webshop voor bedrukte relatiegeschenken

Sinds kort is relatiegeschenkenonlinebestellen.nl online gegaan. Een mond vol voor een webshop waar de klant de promotionele artikelen op meerdere posities kan laten bedrukken.   Het uploaden...

Aantal koopjesjagers fors gegroeid

De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder.   Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten die...

Plusklanten willen handdoeken

Klanten van Plus kunnen sinds deze week sparen voor hoge korting op handdoeken van het merk Walra. Met deze spaaractie zegt Plus in te spelen...

Koningswissel levert supers 10 miljoen euro extra omzet op

Ruim 1,4 miljoen Nederlandse huishoudens hebben in de week voor Koninginnedag 'Oranjeproducten' gekocht in de supermarkten. Dat leverde de supers 10 miljoen euro extra omzet...

De W is van wuppie

Albert Heijn heeft de wuppie weer van stal gehaald. De supermarktketen haakt in op de troonswisseling met een speciale Koningswup. Bij elke besteding vanaf 15...

Old Amsterdam claimt de vlaggenstok

Om de introductie van z’n Borrelblokjes kracht bij te zetten, komt Old Amsterdam met het kaasblok voor aan de vlaggenstok. De opblaasbare kaasblokken worden op...