NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Wisa Enschede viert 60 jarig bestaan

De kiem voor het bedrijf werd gelegd door grootvader Sannemann die ballonnen met de hand bedrukte en op een omgebouwd fietswiel liet drogen. Zestig jaar...

Give away’s van Kop & Schouders voor Edwin van der Sar Foundation

Onder het motto ‘ never ever give up ’ zet de Edwin van der Sar Foundation zich in voor mensen met een hersenbeschadiging. Sinds het...

Sparen voor ‘weetjes’ bij C1000

C1000 schoot ouders te hulp met z’n grootschalige spaaractie ‘Je weet nu’: 45 boekjes met in totaal duizend weetjes over uiteenlopende onderwerpen.   Bij elke 10 euro...

Amstel gaat voor typische mannengadgets

Amstel staat al meer dan 140 jaar voor saamhorigheid en voorál voor vriendschap. Amstel richt zich op de ‘no-nonsens man’, met typische mannengadgets als de...

Gouden plak voor Heineken

Het aantal Olympische inhaakacties tijdens Sochi was beperkt, waarbij die van Heineken en Volkswagen het meest werden gewaardeerd.Dit blijkt uit de Olympische Barometer, een online...

Nieuw ‘Lost & Found’ concept van Promodeluxe

Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt.  ReturnMoi is een bedrijf in mobiele ‘Lost & Found’-labels waarmee verloren voorwerpen...

Consistente rol voor promotionele producten

De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht.   Uit representatief...

Kom naar PromZ Event 2013

Van 26 tot en met 28 maart vindt PromZ Event plaats, de jaarlijkse show voor alles op het gebied van premiums en relatiegeschenken. Lokatie is weer...

Lipton en KNVB kiezen ‘Koelste Team’ in amateurvoetbal

In het kader van de KNVB-campagne ‘Zonder Respect Geen Voetbal’ kiezen Lipton Ice Tea en de KNVB samen aan het eind van de competitie het...