Wisa Enschede viert 60 jarig bestaan
De kiem voor het bedrijf werd gelegd door grootvader Sannemann die ballonnen met de hand bedrukte en op een omgebouwd fietswiel liet drogen. Zestig jaar...
De kiem voor het bedrijf werd gelegd door grootvader Sannemann die ballonnen met de hand bedrukte en op een omgebouwd fietswiel liet drogen. Zestig jaar...
Onder het motto ‘ never ever give up ’ zet de Edwin van der Sar Foundation zich in voor mensen met een hersenbeschadiging. Sinds het...
C1000 schoot ouders te hulp met z’n grootschalige spaaractie ‘Je weet nu’: 45 boekjes met in totaal duizend weetjes over uiteenlopende onderwerpen. Bij elke 10 euro...
Amstel staat al meer dan 140 jaar voor saamhorigheid en voorál voor vriendschap. Amstel richt zich op de ‘no-nonsens man’, met typische mannengadgets als de...
Het aantal Olympische inhaakacties tijdens Sochi was beperkt, waarbij die van Heineken en Volkswagen het meest werden gewaardeerd.Dit blijkt uit de Olympische Barometer, een online...
Promodeluxe introduceert op PromZ Event 2013 ReturnMoi-tags op de business to business markt. ReturnMoi is een bedrijf in mobiele ‘Lost & Found’-labels waarmee verloren voorwerpen...
De budgetten voor promotionele producten, relatiegeschenken en kerstpakketten zijn in 2012 iets gedaald ten opzichte van 2011, maar ze liepen minder terug dan verwacht. Uit representatief...
Van 26 tot en met 28 maart vindt PromZ Event plaats, de jaarlijkse show voor alles op het gebied van premiums en relatiegeschenken. Lokatie is weer...
In het kader van de KNVB-campagne ‘Zonder Respect Geen Voetbal’ kiezen Lipton Ice Tea en de KNVB samen aan het eind van de competitie het...