NewZ

Nederlanders dol op oranje-artikelen

Maar liefst 98 pct van de Nederlanders heeft een goed gevoel bij het koningshuis. Mensen houden dan ook van oranjegekleurde reclame, etalages en artikelen bij...

Vepagifts lanceert eetcadeau.nl

Vepagifts heeft een aparte site gelanceerd die zich helemaal richt op relatiegeschenken die met eten & drinken hebben te maken: eetcadeau.nl','Op www.eetcadeau.nl (voor de business...

64 pct van werkgevers geeft personeel kerstpakket

Ruim 64 pct van de werkgevers in Nederland geeft zijn personeel dit jaar een kerstpakket, bijna 30 pct doet zijn externe relaties een kerstpakket cadeau....

Leaf International kiest voor Compacon

Na een uitgebreide selectieprocedure heeft Leaf International gekozen voor Compacon als leverancier van promotionele producten binnen Europa. Na een uitgebreide selectieprocedure heeft Leaf International gekozen voor...

Daneco verder als Gemaco

Gemaco heeft de doorstart mogelijk gemaakt van Daneco in Breda, dat op 10 november jl failliet is verklaard. Gemaco is een Belgische leverancier van promotionele...

Biertje tappen in de supermarkt

’s Lands grootste bierbrouwer heeft een nieuw middel in de strijd gegooid om zijn bier te promoten: de Heineken Tap Challenge, een virtuele biertap plus...

Krablot-actie bij Volkswagen

'De Lotto heeft voor Volkswagen voor de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010 een speciaal kraslot ontwikkeld, het Krablot. Volkswagen is al ruim 25 jaar sponsor...

Onderbroekenlol

Inhakend op de modetrend om de merknaam van je boxershort opzichtig te laten zien door ‘m boven de broek uit te laten piepen, zet Zeeman...

Giga boete voor Tros

Het Commissariaat van de Media heeft de Tros beboet voor 270.000 euro voor het overtreden van sponsoringregels bij het kinderprogramma Bibaboerderij.',' C1000 heeft sinds vorig jaar...