NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Nieuw: The Premium Outlet

The Premium Outlet is een nieuwe online distributeur van premiums en relatiegeschenken. De Outlet geeft altijd 50 procent korting op alle artikelen uit het assortiment.   Initiatiefnemer...

Wint u ‘t van Hans Bòhm?

Hans Bòhm, internationaal schaakmeester, daagt u uit een aantal hersenkrakers sneller op te lossen dan hij.   Dat gebeurt op PromZ Event (Jaarbeurs Utrecht) op woensdagmiddag 4...

Vomar doet het met fruit

Vomar Voordeelmarkt zet groenten en fruit in the picture. De supermarktketen voert een actie waarbij klanten kunnen sparen voor knuffels in de vorm van groente-...

Speciale Heracles-blikken van Grolsch

Grolsch komt tijdelijk met speciale 50cl blikken in de zwart-wit kleuren van eredivisieclub Heracles Almelo.   Aanleiding is de plaatsing van de Almelose voetbalclub voor de bekerfinale...

Focus op de power van het promotionele product

Het promotionele product is ten onrechte nog wel eens het kind van de rekening. Als men zich beter zou realiseren welk resultaat promotionele producten sorteren,...

Nieuw handboek over actiemarketing

Het laatst verschenen boek, ‘Actiemarketing’ van Ed van Eunen dateerde van 2003. Sindsdien kennen we webwinkels en social media. Bovendien is er op juridisch vlak...

Column: Als ’t om emotie gaat, willen we erbij zijn!

In de vorige editie van Promz Magazine liet Christel Keulers van Mitsubishi Motors nog eens duidelijk weten dat promotionele producten je merk en logo zichtbaar...

Loyalty in the picture

Op PromZ Event 2012 is dit jaar extra veel aandacht voor alles wat met loyalty, een van de trends in 2012, heeft te maken. Een...

Effectiviteit van give away’s gemeten

Give aways kunnen net zo effectief zijn als tv- en printreclame. Dit blijkt uit een recent onderzoek van de Britse branchevereniging BPMA (British Promotional Merchandise...