NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Rexona en KNVB laten amateurvoetballers feesten

Rexona en de KNVB zijn het platform ‘Kampioenen worden échte kampioenen’ gestart om het amateurvoetbal te ondersteunen. Teams die kampioen worden maken kans op een...

Premiumblooper voor ING

In diverse media heeft ING vorige week een oproep gedaan om zijn oranje spaarleeuwen terug te brengen. Kleine onderdelen kunnen los laten. Als kleine kinderen...

Condoom als personeelsadvertentie

  Het Britse bedrijf Reckitt Benckiser zet condooms in om jonge medewerkers te werven. Met überflauwe kreten als ‘Stimuleer je carrière’ op de condoomverpakking wordt een...

Vuurwapen cadeau bij aankoop satellietschotel

Dat kan alleen in de VS. Inderdaad. Koop een satellietschotel en u krijgt gratis een vuurwapen, aldus een promotie van de witgoedzaak Radio Shack Super...

Beste premiums, relatiegeschenken en leveranciers 2011 bekend gemaakt

De Digitz EZmouse, de Brand Charger en de Solarboom zijn enkele van de PromZ Promotional ProductZ 2011, ofwel de Beste Premiums en de Beste Relatiegeschenken...

4 tips voor de inkoop van ‘groene’ premiums

  Groene promotionele artikelen moeten onderdeel zijn van een mvo-beleid. U kunt uw organisatie niet groen maken met groene relatiegeschenken en gifts. Passen duurzame relatiegeschenken niet...

Marijke Goudberg (KPN): ‘Wij willen maatwerk’

Sinds dit winterseizoen is KPN de nieuwe hoofdsponsor van het schaatsen. Voor het telecombedrijf was dat onder meer een goed moment de inkoop van promotionele...

Govert Verbeek (Sara Lee/DE): Een spaaractie moet je kunnen hypen

rHet succes van een spaaractie kent twee belangrijke pijlers, aldus Govert Verbeek, promotie manager Sara Lee/DE. “Het premium moet gewild zijn en je moet het...

Loyalty, nieuwe activiteit van Compacon

Compacon, Promotional Company of the Year 2009 en 2010, introduceert op PromZ Event (standnr. 523) de nieuwe activiteit Compacon Loyalty.   Compacon, Promotional Company of the Year...