4 tips voor de inkoop van ‘groene’ premiums
Groene promotionele artikelen moeten onderdeel zijn van een mvo-beleid. U kunt uw organisatie niet groen maken met groene relatiegeschenken en gifts. Passen duurzame relatiegeschenken niet...
Groene promotionele artikelen moeten onderdeel zijn van een mvo-beleid. U kunt uw organisatie niet groen maken met groene relatiegeschenken en gifts. Passen duurzame relatiegeschenken niet...
Compacon, Promotional Company of the Year 2009 en 2010, introduceert op PromZ Event (standnr. 523) de nieuwe activiteit Compacon Loyalty. Compacon, Promotional Company of the Year...
Merken als Zeeuws Meisje, Unox, DE en Droste zijn er groot door geworden. Misschien wel terug van nooit helemaal weggeweest: 2011 is het marketingjaar van...
De IGC Group, een samenwerkingsverband van 56 leveranciers van promotionele producten in 52 landen wereldwijd, gaat zich manifesteren als de leverancier die Fortune 500-companies wereldwijd...
Sinds dit winterseizoen is KPN de nieuwe hoofdsponsor van het schaatsen. Voor het telecombedrijf was dat onder meer een goed moment de inkoop van promotionele...
rHet succes van een spaaractie kent twee belangrijke pijlers, aldus Govert Verbeek, promotie manager Sara Lee/DE. “Het premium moet gewild zijn en je moet het...
rKijk eens op uw bureau, in uw bureauladen of thuis in de keukenkastjes. U staat er waarschijnlijk niet bij stil, maar u komt tientallen give...
rthe COW company heeft hét reclameblok dat oneindig blijft verrassen. Dit is het ideale relatiegeschenk waar u uw huisstijl, logo en informatie op kwijt kunt!...
De nieuwe manier van promotie! • Original Icecup,100 ml ijs in diverse smaken • Volledig te personaliseren, al vanaf 240 stuks • Met een speciaal koeltransport binnen 8...