NewZ
64 pct van werkgevers geeft personeel kerstpakket
Ruim 64 pct van de werkgevers in Nederland geeft zijn personeel dit jaar een kerstpakket, bijna 30 pct doet zijn externe relaties een kerstpakket cadeau....
Leaf International kiest voor Compacon
Na een uitgebreide selectieprocedure heeft Leaf International gekozen voor Compacon als leverancier van promotionele producten binnen Europa. Na een uitgebreide selectieprocedure heeft Leaf International gekozen voor...
Daneco verder als Gemaco
Gemaco heeft de doorstart mogelijk gemaakt van Daneco in Breda, dat op 10 november jl failliet is verklaard. Gemaco is een Belgische leverancier van promotionele...
Biertje tappen in de supermarkt
’s Lands grootste bierbrouwer heeft een nieuw middel in de strijd gegooid om zijn bier te promoten: de Heineken Tap Challenge, een virtuele biertap plus...
Krablot-actie bij Volkswagen
'De Lotto heeft voor Volkswagen voor de Olympische Winterspelen in Vancouver 2010 een speciaal kraslot ontwikkeld, het Krablot. Volkswagen is al ruim 25 jaar sponsor...
Onderbroekenlol
Inhakend op de modetrend om de merknaam van je boxershort opzichtig te laten zien door ‘m boven de broek uit te laten piepen, zet Zeeman...
Giga boete voor Tros
Het Commissariaat van de Media heeft de Tros beboet voor 270.000 euro voor het overtreden van sponsoringregels bij het kinderprogramma Bibaboerderij.',' C1000 heeft sinds vorig jaar...
Europese awards voor Nederlandse promotiecampagnes
Heineken Trom-Pet en Upload Cinema zijn de grote winnaars bij de IMC Awards, de Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. De Nederlandse bekroonde...
Rocks over op online loyaliteitsprogramma
Op 2 november introduceert Stichting Rocks’, bekend van het spaarprogramma bij partners Texaco en Super de Boer, zijn vernieuwde online spaarsysteem inclusief twee nieuwe klantenkaarten....