De zomercampagnes van Pathé

Pathé, het coolste uitje om te doen

Het feit dat bioscoopbezoekers in de zomer liever buiten van het mooie weer willen genieten, is een jaarlijkse uitdaging voor bioscoopexploitant Pathé. Pathé is vorige week een grootschalige zomercampagne gestart, met de boodschap dat Pathé het leukste uitje is deze zomer. Zon of regen, Pathé is het coolste uitje om te doen.

Het voelt voor velen tegennatuurlijk om met 25 graden in het donker te zitten. Een bezoekje aan de bios is dan niet het eerste waar je aan denkt als vrijetijdsbesteding.

De zomercampagne van Pathé gaat hier met een knipoog op in met de claim dat veel zomerse uitjes, zoals de dierentuin, pretpark en strand, ook bij hen in de bioscoop te beleven zijn.

“Zo vind je bij ons de allerlangste achtbaan in de 4DX zalen, het engste spookhuis bij een vertoning van Annabelle Comes Home en kun je last-minute naar Hollywood met Once Upon a Time in Hollywood.” aldus Susanne Damen, Manager Brand & Communications. “En niet alleen valt van deze bijzondere avonturen last-minute te genieten, maar tevens in een ‘coole’ omgeving met een constante temperatuur van ongeveer 19℃. Of het nu buiten regent of tropisch warm is, Pathé is elke dag weer de ideale zomerbestemming voor jong en oud.”

Zomeruitjes

Er is met media gekozen om aanwezig te zijn op plekken waar de consument zoekt naar tips voor zomeruitjes. De uitingen zijn o.a. te zien via online bannering op weer- en informatiesites zoals nu.nl, dagjeweg.nl en weeronline.nl.