Postcode Loterij steunt lokale ondernemer via speciale prijzenpot

Ter waarde van 17,5 miljoen euro extra aan cadeaukaarten te besteden bij lokale horeca en winkeliers

De lokale ondernemer is vaak het hart van de buurt. De koffiezaak, de groenteboer, de bakker; zij geven karakter aan de buurt en zijn met hun verbindende kracht belangrijk voor de leefbaarheid. Touch Incentive Marketing heeft in opdracht van de Nationale Postcode Loterij 2 cadeaukaarten ontwikkeld gericht op het ondersteunen van lokale ondernemers;

Veel van deze ondernemers voelen namelijk, net als veel andere Nederlanders, de gevolgen van het coronavirus. De Postcode Loterij heeft gekeken hoe zij naast de goede doelen ook de lokale ondernemers tot steun kan zijn. Dit doet zij door de reguliere prijzenpot van de komende trekkingen uit te breiden met honderdduizenden cadeaukaarten ter waarde van in totaal 17,5 miljoen euro. Deze zijn door de winnaars naar eigen inzicht te besteden bij restaurants en winkeliers in de buurt.

Marie-Claire Lintz, hoofd marketing Nationale Postcode Loterij: “De Postcode Loterij is opgezet met het ideaal voor een betere wereld. Een deel van de inleg is direct daarvoor bestemd. Met deze invulling van een deel van het prijzenpakket geven we verder invulling aan onze missie. Naast de schenkingen aan goede doelen, willen we ook via onze prijzen een extra steentje bijdragen en de ondernemers zo een hart onder de riem steken. Samen maken we het verschil.”