PromZ.live alle nieuwe wannahaves & musthaves voor marketing

PromZ.live: 7 & 8 mei, Amsterdam

PromZ.live, de vakbeurs voor ‘tastbare marketing’ vindt plaats op 7 en 8 mei aanstaande in hotspot De Kromhouthal in het marketingbolwerk Amsterdam. Op PromZ.live vind je alles om ‘merk’waardig te communiceren en van je klant een tevreden en loyale klant te maken.

Op de komende PromZ.live zetten zo’n 140 gerenommeerde leveranciers van promotionele producten en premiums samen met beurorganisator Het Portaal Uitgevers (o.a. uitgever van PromZ Magazine) het promotionele product neer als een eigentijds marketing- en communicatiemedium, en het product verdient die status. Vandaar ook de nieuwe subtitel: musthaves and wannahaves voor marketing.
“Deze sector heeft het bedrijfsleven heel wat te bieden. PromZ.live wil de marketeer, creatief en inkoper dan ook laten zien hoe effectief, opvallend en uitdagend promotionele producten en het gebruik ervan kunnen zijn,” aldus John Swaab van Het Portaal.

Gratis entree

Iedereen die binnen zijn bedrijf (mede)verantwoordelijk is voor de inkoop en inzet van promotionele producten, relatiegeschenken en kerst- en eindejaarsgeschenken is welkom op PromZ.live. Wie zich inschrijft op www.promz.live krijgt een gratis entreeticket. Tijdens PromZ.live heb je in de beurshal gratis toegang tot een aantal vaksessies. De beurs is beide dagen geopend van 10 tot 17 uur. Meer info op www.promz.live