PromZ.live alle nieuwe wannahaves & musthaves voor marketing

PromZ.live: alle nieuwe wannahaves & musthaves voor marketing

Tijdens PromZ.live vindt u de nieuwste premiums en bijzonder gadgets voor creatieve merkcampagnes, opvallende promotionele acties en verrassendste mogelijkheden voor sterke customer loyalty gepresenteerd door de top van de Nederlandse leveranciers.

Onderscheidende premiums, relatiegeschenken en give away’s helpen concepten tastbaar te maken en kracht bij te zetten. Op 7 en 8 mei 2019 ziet u op PromZ.live, in de Kromhouthal in Amsterdam, de wannahaves & musthaves voor marketing die ‘echt verbinding’ maken met de klant, consument of als tastbaar ’dank je wel’ voor uw eigen medewerkers.
Iedereen die binnen zijn bedrijf (mede)verantwoordelijk is voor de inkoop en inzet van promotionele producten, is welkom op PromZ.live.

Gratis entree

Wie zich inschrijft op www.promz.live krijgt een gratis entreeticket. Is uw leverancier een van de circa 150 exposanten? Vraag hem dan om een VIP-kaart, daarmee krijgt u in de lounge bij de catering kosteloos koffie, thee en andere drankjes. Op de website van PromZ.live vindt u meer informatie. De beurs is beide dagen geopend van 10 tot 17 uur. Zet 7 en 8 mei vast in uw agenda.

Wat is nieuw?

Het credo is dat mensen merkervaringen willen beleven, die echt zijn en alle zintuigen prikkelen. Dit is een megatrend, die een enorme impact heeft op de promotionele productenindustrie en de gifts en gadgets die bedrijven gaan inzetten in hun actie- en relatiemarketing.
Duurzaamheid is en blijft de komende jaren ook een belangrijk thema. Vele standhouders presenteren ‘groene’ producten, bijvoorbeeld gemaakt van alternatieven voor kunststoffen, biologisch katoen, papier, solar powerbanks etc. Ook helemaal anno nu is de vegetarische leefstijl, evenals thema’s rondom drinkware, fitness, gezondheid en ‘voetreclame’: denk aan (customized) sportschoenen, slippers, sokken en veters met opdruk.