Jumbo Schaats Fanmuts

Wie volgt de S’FANmuts op?

Traditiegetrouw kiest PromZ Magazine aan het eind van het jaar de PromZ Premiumpromotion of the Year, in dit geval de premiumactie die PromZ Magazine de beste van 2019 vond. Vorig jaar werd de S’FANmuts de winnaar.

De jaarlijkse verkiezing van de PromZ Premium Promotion of the Year, een titel voor de premiumpromotie die de ‘power van het premium’ in de schijnwerpers zet is begonnen. De ‘award’ brengt onder de aandacht hoe de combinatie van een kwalitatief, bij het merk/product passend premium en de bijbehorende actiecommunicatie het succes van een actie als geheel kan versterken.

Moestuintjes

Vorig jaar ging de award naar de actie met de S’FANmuts van supermarktketen Jumbo. Eerdere winnaars waren o.a. Sourcy met de regenlaarsjes, diverse acties van Albert Heijn (niet in de laatste plaats de moestuintjes), winteracties van Unox, Heineken en Douwe Egberts, het juichpak van Roy Donders bij Jumbo en de jurkjes van Bavaria.
Een panel van deskundigen buigt zich over de kanshebbers. In december wordt de winnaar bekend gemaakt.