De schijnwerper op kerstpakketten 2019
Elk najaar laat Het Portaal Uitgevers ten behoeve van zijn vakbladen PromZ Vak en PromZ Magazine door het onafhankelijke marktonderzoekbureau One Question onderzoek doen naar...
Elk najaar laat Het Portaal Uitgevers ten behoeve van zijn vakbladen PromZ Vak en PromZ Magazine door het onafhankelijke marktonderzoekbureau One Question onderzoek doen naar...
In 2017 stegen de budgetten voor promotionele producten van opdrachtgevers met gemiddeld 2,6% terwijl voor heel 2018 een stijging van het budget met bijna 5%...
Met welk actieaanbod krijg je consumenten in beweging? Werkt een gratis premium nog wel? Doen consumenten nog wel mee aan Facebookacties? Allemaal vragen die spelen...
Onderzoek door CSA Research in opdracht van de Franse vakvereniging voor promotionele producten 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet) heeft aangetoond...
Maar liefst 94 procent van de Nederlanders doet wel eens mee aan een spaarprogramma, hoewel we allemaal denken dat dit percentage een stuk lager ligt:...
In de huidige marktontwikkeling zijn partnerships steeds belangrijker. De kracht van partnership activaties zijn daar een bewijs van, maar op marketingniveau met een strategisch karakter...
In het jaar 2016 hebben Nederlandse bedrijven en organisaties 3,3% meer uitgegeven aan promotionele producten dan in 2015. Dit cijfer komt naar voren uit het...
Een bijzonder jaar was 2016 zeker. Geen Oranje op het EK, en Olympische Spelen waar minder dan verwacht met acties op ingehaakt werd. Kende het...
Elk jaar weer stijgt het aantal joint activaties in Nederland. Ondanks deze groei is structureel consumentenonderzoek naar de performance van deze activatievorm schaars. Tijd voor een...