Onderzoek | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

ProductZFinder

Wenn Sie nach herausragenden Online-Casinos suchen, ist Locowin Casino eine exzellente Wahl, die eine große Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen bietet. Platin Casino beeindruckt mit seinen spannenden Bonusangeboten und einer benutzerfreundlichen Plattform für ein optimales Spielerlebnis. Vulkan Vegas überzeugt durch schnelle Auszahlungen und eine umfangreiche Spielbibliothek. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und spezielle Aktionen. Schließlich bietet Lucky Dreams eine vielfältige Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine erstklassige mobile App, die ein hervorragendes Spielerlebnis unterwegs sicherstellt.

Actiemarketing: Het goede doel rukt op

We hebben het niet precies bijgehouden, maar we krijgen de stellige indruk dat promotionele acties de laatste tijd steeds vaker gekoppeld worden aan goede doelen....

Promotional campaign of the year 2022: Veel variatie, geen duidelijke winnaar

Al een aantal jaren wijst de redactie van PromZ Magazine de Promotional Campaign of the Year aan. Het gaat daarbij niet alleen om de vraag...

STEEDS ‘GROENERE’ KERST

Het kan natuurlijk aan ons liggen, maar we zien steeds meer aanbieders van duurzame eindejaarsgeschenken de markt opkomen (zie bijvoorbeeld een aanbieder als BDeals op...

Bij veel opdrachtgevers is corona alweer achter de rug

Vorig jaar, eind 2020, stond het jaarlijkse PromZ Opdrachtgeversonderzoek voor een belangrijk deel in het teken van corona. De effecten die corona had op de...

Nederlanders BBQ’en op mars en Belgen op venus!

BQ’en is populairder dan ooit. Niet vreemd dat activatie en incentive campagnes met BBQ’s steeds vaker te zien zijn. Het Nationaal BBQ consumentenonderzoek 2020/2021 gehouden...

Als vertrouwen onder een vergrootglas ligt

Functionele gifts en premiums staan volop in de belangstelling. De coronacrisis heeft hier een dimensie aan toegevoegd. De vraag naar beschermende producten als mondmaskers en...

Kinderen en de B2B markt: een betrokken bedrijf denkt aan de kleintjes

In deze tijd van (nog veelal) dichte scholen en thuiswerkende ouders groeit de behoefte aan producten waar ook kinderen zich mee kunnen vermaken. Lees meer: https://promz.nl/wp-content/uploads/flippingbook/PM-2020-02/HTML/54/

De zonnige toekomst van duurzaamheid

Als er één trend is die razendsnel om zich heen heeft gegrepen, dan is het duurzaamheid. Nederlanders zijn in korte tijd veel ‘groener gaan denken’....

De schijnwerper op kerstpakketten 2019

Elk najaar laat Het Portaal Uitgevers ten behoeve van zijn vakbladen PromZ Vak en PromZ Magazine door het onafhankelijke marktonderzoekbureau One Question onderzoek doen naar...