Actiemarketing: Het goede doel rukt op
We hebben het niet precies bijgehouden, maar we krijgen de stellige indruk dat promotionele acties de laatste tijd steeds vaker gekoppeld worden aan goede doelen....
We hebben het niet precies bijgehouden, maar we krijgen de stellige indruk dat promotionele acties de laatste tijd steeds vaker gekoppeld worden aan goede doelen....
Al een aantal jaren wijst de redactie van PromZ Magazine de Promotional Campaign of the Year aan. Het gaat daarbij niet alleen om de vraag...
Het kan natuurlijk aan ons liggen, maar we zien steeds meer aanbieders van duurzame eindejaarsgeschenken de markt opkomen (zie bijvoorbeeld een aanbieder als BDeals op...
Vorig jaar, eind 2020, stond het jaarlijkse PromZ Opdrachtgeversonderzoek voor een belangrijk deel in het teken van corona. De effecten die corona had op de...
BQ’en is populairder dan ooit. Niet vreemd dat activatie en incentive campagnes met BBQ’s steeds vaker te zien zijn. Het Nationaal BBQ consumentenonderzoek 2020/2021 gehouden...
Functionele gifts en premiums staan volop in de belangstelling. De coronacrisis heeft hier een dimensie aan toegevoegd. De vraag naar beschermende producten als mondmaskers en...
In deze tijd van (nog veelal) dichte scholen en thuiswerkende ouders groeit de behoefte aan producten waar ook kinderen zich mee kunnen vermaken. Lees meer: https://promz.nl/wp-content/uploads/flippingbook/PM-2020-02/HTML/54/
Als er één trend is die razendsnel om zich heen heeft gegrepen, dan is het duurzaamheid. Nederlanders zijn in korte tijd veel ‘groener gaan denken’....
Elk najaar laat Het Portaal Uitgevers ten behoeve van zijn vakbladen PromZ Vak en PromZ Magazine door het onafhankelijke marktonderzoekbureau One Question onderzoek doen naar...