Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

PromZ.TV

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...

Bloom it’s in the Can

Buro-Bloemen biedt u het nieuwe bloembollen concept Bloom it’s in the Can. Een ideaal relatiegeschenk met optimale promotionele mogelijkheden. Beschikbaar vanaf 20 tot 100.000+ stuks....

verkoelende waterspray

Nieuw! Vers van de pers uit China: Een verkoelende waterspray voor de zomerse dagen. Ideaal bij warme temperaturen en inspannend sporten. Prijzen op aanvraag. Informatie...

Tacx Bidon Source 500cc

De Source bidon heeft een vooruitstrevend, krachtig maar ook lichtogend design.De onderkant van de fles is conisch en afgerond. Door de vloeiende belijning ontstaat een...

Flessenpost komt altijd aan!

De uitnodiging wordt opgerold, in de fles gestoken en versloten met een kurk en tape. De fles kan zonder envelop op de bus. Bij 250...

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Ruim 430.000 euro naar goede doelen via Tintelingen

De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.',' rnTintelingen, aanbieder van eigen keuze...

Promotioneel ijs

Coolste give away ooit! Diverse soorten ijsjes in uw eigen full colour verpakking. De ijsjes zijn niet alleen uitermate geschikt om uw werknemers tijdens de...