Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

PromZ.live

USB flyer

De USB flyer is het nieuwste gadget waarmee u de perfecte combinatie creëert tussen een gedrukte flyer en een webkey dat veel (potentiële) klanten naar...

Cap/muts met ingebouwde speakers

Deze unieke cap heeft een mp3 aansluiting en oordopjes! Sluit je Mp3, Mp4 of Ipod erop aan en luisteren maar!','Voor de winter is er de...

SPIDER CATCHER

Op een vriendelijke manier verlost worden van spinnen en ander ongedierte. A.LEX heeft het alleen recht op verkoop van de Spider Catcher in Nederland.','Consumenten richtprijs:...

Fles paraplu

Deze paraplu is uniek in veel opzichten, met een mooi design op de fles ook nog eens een genot om naar te kijken!','Na de regenbui...

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

de peperplant

Spice up you’re summer! Verkrijgbaar bij A.Lex, de peperplant. Afname vanaf 250 ex., richtprijs € 2,50 p.st. excl. BTW Kijkt u ook eens op www.a-lex.eu','Terracotta bloempot circa 4...

Tacx Bidon Source 500cc

De Source bidon heeft een vooruitstrevend, krachtig maar ook lichtogend design.De onderkant van de fles is conisch en afgerond. Door de vloeiende belijning ontstaat een...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...