Daling in aantal reclamefolders
Het afgelopen jaar zijn er minder reclamefolders verstuurd. Dit blijkt uit cijfers van de branchevereniging DDMA. Het aantal stuks daalde van 11,9 miljard in 2009 tot 11,7 miljard...
Het afgelopen jaar zijn er minder reclamefolders verstuurd. Dit blijkt uit cijfers van de branchevereniging DDMA. Het aantal stuks daalde van 11,9 miljard in 2009 tot 11,7 miljard...
ING heeft weer een waarschuwing de deur uit moeten doen inzake eventuele gebreken aan een premium dat de grootbank cadeau heeft gedaan bij diverse spaaracties...
‘De Gezonde Familie’ is een merk gekoppeld aan de spaaractie rond Suske en Wiske, waarmee Fruitmasters de loyaliteit van consumenten wil verhogen. De organisatie wil...
Bezoekers van RelatieZ (7 & 8 september, Jaarbeurs Utrecht) kunnen een aantal zeer praktijkgerichte seminars, die maximaal een uur duren, gratis bijwonen. • Het seminar van...
GfK Dongen houdt de respondenten voor zijn consumentenpanels langer vast door de inzet van geschenkenprogramma’s. “Dit loyaltyprogramma legt ons absoluut geen windeieren,” aldus director procurement...
Een opmerkelijke actie, de joint promotion tussen C1000 en Total. Bij C1000 kon de consument deze zomer sparen voor brandstof van Total. “Opmerkelijk? Dat is...
Amstel trakteert bierdrinkers op een Amstel vaasje met hun eigen naam of tekst. Bij aankoop van een krat Amstel in de supermarkt of vier biertjes...
Verras uw personeel of relatie met een origineel geschenk. Een geschenk waar veel plezier aan beleefd wordt het hele jaar door. Eenvoudig, gezond, heerlijk, binnen...