Robitex wint aanbesteding VGZ

Robitex wint aanbesteding VGZ

Robitex wint de onderhandse aanbesteding voor business gifts ( attenties) en duurzame relatiegeschenken uitgeschreven door VGZ. “Wij zijn erg trots dat wederom een grote landelijke organisatie voor ons kiest.”, aldus een tevreden Danielle Kaspers, eigenaresse van Robitex.

Coöperatie VGZ verzekert ca. 4,2 miljoen klanten via verschillende merken. Dat doet VGZ zonder winstoogmerk. VGZ richt zich op het betaalbaar en toegankelijk houden van de zorg. Nu en in de toekomst. Daarvoor zet de organisatie zich, samen met zorgaanbieders, in voor zinnige zorg; betere zorg voor de patiënt, een verlichting van de werkdruk en lagere kosten.

“De nadruk ligt ook in onze branche steeds meer op duurzaamheid en ontzorgen. VGZ heeft aangegeven op zoek te zijn naar een leverancier die haar een totaalconcept kan bieden, waarbij business gifts  en promotieartikelen in een voor VGZ gerealiseerde externe webshop middels een OCI (punch-out) koppeling naar de bestelomgeving van VGZ worden aangeboden. Met onze voorgestelde portals hebben we een goede vertaalslag kunnen maken naar deze missie van VGZ”, licht Kaspers toe. “Daarnaast zocht VGZ een partij die niet alleen promo artikelen kan leveren maar hier ook in meedenkt en in samenspraak met de klantmissie- en campagne teams artikelen ontwikkelt die passen bij de huisstijl en doelstellingen van VGZ. Robitex organiseert, faciliteert en regelt daarbij een groot deel van de back office. Van advies tot verzending, van facturatie tot real time rapportages.”