PromZ

Anda Western Europe

Osnabrückstraat 24A 7418 BN Deventer Nederland

T +31 (0)570 607240

Anda Western Europe

De geschiedenis van Anda Western Europe

IIn 1995, zijn we begonnen met 4 man in een klein kantoortje van 30m2, proostende op de allereerste werkdag bij Anda Present. Gedurende de laatste 15 jaar hebben we hard gewerkt en dit heeft geresulteerd in doorlopende nieuwe ontwikkelingen jaar na jaar. Vandaag de dag hebben wij ruim 100 professionals in dienst om de creatieve ideeën van onze partners om te vormen tot het perfecte geschenk. Ook verzorgen wij de uitvoering van orders welke wij momenteel uit 32 verschillende landen ontvangen.

Jaar na jaar vorderen onze zakelijke vaardigheden en deze lopen parallel met de trends van de presentaties, net als de regels en voorschriften, en de behoeften van onze klanten. Zomaar een gedachte, de gewoonte van het geven gaat terug tot het begin van de geschiedenis van de mens. In de oertijd droegen geschenken een spirituele betekenis als een offer voor de goden. Tegenwoordig proberen we onze geliefden en partners een zo uniek mogelijk geschenk te geven inclusief de daarbij horende unieke verpakking. Hiermee proberen wij niet bij te blijven met de snelheid van de moderne maatschappij maar er juist op vooruit te lopen. Wij bieden een zo breed mogelijke collectie aan zodat onze partners enkel nog het geschenk hoeven te kiezen welke het beste past bij hun bedrijf of campagne.

Missie van Anda

De missie van Anda Present is om actief een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het geven van promotionele geschenken in Europa, dit door middel van het aanreiken van onze tools, expertises en creativiteit.

Onze filosofie

Het is een fundamenteel onderdeel van onze zoektocht naar tevredenheid bij onze partners dat wij altijd een kwalitatief hoogstaand en competitieve collectie aanbieden, welke constant aangepast word naar de behoeftes van onze klanten. Bovendien kunnen de mensen uit de 11 verschillende landen waarin wij gevestigd zijn, inmiddels ruim 100 professionals, onder alle omstandigheden op ons vertrouwen en bouwen. Ook proberen wij de mensen in onze maatschappij die het minder hebben vooruit te helpen in hun leven.

Belangrijkste punten van onze bedrijfsfilosofie:

  • Innovatie en ontwikkeling
  • Markt- en partner georiënteerde zakelijke strategie ten aanzien van onze klanten en leveranciers
  • Gecertificeerde professional, op breed vlak georiënteerde services
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen