Van den Hout Promotion

Orthense Hoven 13 5231 PN 's-Hertogenbosch Nederland

T +31 (0)73 6423901

Van den Hout Promotion

VAN DEN HOUT PROMOTION MAAKT UW MERK STERKER !

Bent u op zoek naar promotie materialen voor uw klant of voor intern gebruik, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Van den Hout Promotion is een bedrijf wat al 15 jaar promotieartikelen verkoopt aan vele grote en kleine bedrijven “Nationaal en Internationaal”. Wij zijn een betrouwbare partner die met u meedenkt in diverse projecten of bij interne benodigdheden en waarbij “afspraak afspraak” is en die ook nog eens voorop loopt qua innovatie.

VAN DEN HOUT PROMOTION VERZEKERD U: !

✅ Optimale kwaliteit & service ✅ Snelle levertijden ✅ Afspraak is afspraak ✅ Beste Deal Garantie ✅ Gratis digitale proefdruk ✅ Wij helpen u aan de nieuwste innovatieve promotie artikelen ✅ Wij helpen u van start tot finish

WIJ LEVEREN OFFICEËLE CERTIFICATEN BIJ UW PROMOTIEARTIKELEN !

De give away waar je bedrijfsnaam op komt te staan is je visitekaartje, een visitekaartje met een boodschap of beleving voor je relaties en klanten. Het is daarom belangrijk dat het product voldoet. Het is geen reclame voor je bedrijf wanneer de give away gebreken vertoond en al snel in de prullenbak verdwijnt. Bij Van den Hout Promotion staan we voor kwaliteit en leveren we bij de producten altijd certificaten. Ons assortiment bevat ± 20.000 promotiemiddelen, maar daarin zitten natuurlijk ook de betere geschenken in de vorm van relatiegeschenken. Het geven van mens tot mens is en blijft een warm gevoel en deze attentie, wat we bedrijfsgeschenken noemen zal zich uiten in de vorm van het gunnen van een order, direct of indirect en waarbij uw merk dan ook nog eens sterker in de markt gezet wordt.

DOELSTELLING VAN PROMOTIE MATERIALEN

Premiums en promotionele producten worden ingezet voor korte en lange termijn marketingdoelstellingen. Op de korte termijn om meer verkoop te bewerkstelligen en op de lange termijn om naamsbekendheid op te bouwen of te verstevigen en/of loyalty te genereren. Of premiums nu op de korte of de lange termijn worden ingezet, belangrijk is dat ze het merkimago, merkcommunicatie en het productgebruik ondersteunen en aansluiten bij de belevingswereld van de doelgroep.