PromZ Magazine 2-2018
3 2018 - nummer 2 - www.promz.nl 9 Wie Zegt Wat? 10 Het merk als de nieuwe kerk? Neem DE, of Aviko. De sociale cohesie bevorderen; wat doet het voor je merk? 14 In de zoektocht naar het juiste promotionele product of geschenk is inspiratie nooit weg. Zeker niet met kerst op komst. Maar wat willen uw relaties en werknemers in 2019? Trendwatcher Adjiedj Bakas schetst de belangrijkste ontwikkelingen en trends. 20 Onderzoek 2018 kerstpakketten: zoveel mensen, zoveel wensen. Wat geeft u? Wat moet erin? 25 De decembermaand is nog altijd de dank-je-wel maand bij uitstek. U doet kerstpakketten cadeau? Lees deze tips! 27 X-mas 2018. Intro overzicht kerstpakketspecialisten. 41 Met de NRC Webwinkel zet de uitgever letterlijk unieke producten en diensten in de etalage, om zo meer merkbinding met de lezers te creëren. 44 Awards uitgereikt aan de Beste Leveranciers van 2018. 49 Sparen voor het bezoeken van festivals, het zou ons niet verbazen als dat trendy en gewilde spaaracties worden voor supermarkten. 51 Terug- en vooruitblik op activatie trends. Hoe trendy zijn promotie trends? 55 Column. Kees-Jan Rozestraten (zelfstandig communicatie-/ activatieadviseur). ‘Roerig retailland. Be creative!’ 59 William Schildwacht (Zaakado): ‘We willen dit vak een beetje magic geven.’ 62 Column. Charles Borremans (redmint/Goud Uberconnected). ‘Nut en techniek: dé nieuwe criteria voor succesvolle sales promotion.’ 66 De waarde van communicatie- en promotie ‘properties’. Opeens was ze er. In een nieuwe commercial van Calvé pindakaas: voetbalvrouw Lieke Martens. 70 GadgetZ 83 NoteZ 88 Duurzaam & Eco ProductZ 94 HighlightZ 99 ProductZ Finder: honderden producten en hun leveranciers p r o m z INHOUD 10 20 41 51 55 Het merk als de nieuwe kerk? Neem DE of Aviko. Sociale cohesie bevorderen. Kerstpakketten: zoveel mensen, zoveel wensen Met de NRC Webwinkel, zet de uitgever letterlijk Terug- en vooruitblik op activatie trends. Hoe trendy zijn Column. Kees-Jan Rozestraten.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5