PromZ Magazine 1-2013

z 2013 - nummer 1 - www.promz.nl 15 even t 9 Wat vindt u het beste gadget van 2013? In de Noviteitenshow heeft u een overzicht van de allernieuw- ste producten. Bij alle producten is informatie bijgevoegd en wordt het standnummer aangegeven van de distributeur die het betreffende product in zijn assortiment heeft. Bezoekers kunnen op formulieren aangeven welk product zij in de categorie Premiums en in de categorie Relatiegeschenken het beste vinden. Iedereen die een formulier invult, bepaalt mede de Publieksprijs voor het beste Premium en het beste Relatiegeschenk van 2013. Relaties vasthouden Over loyalty gesproken: in tijden met economische tegenwind is loyaliteit, zowel van klanten als van personeel, van onschatbare waarde. Op de komende PromZ Event is er dan ook veel aandacht voor loyalty. Een groot aantal loyaltyspecialisten is aanwezig met hun (spaar)programma’s en de producten waarmee die program- ma’s kunnen worden ingevuld. Uiteraard vindt u op PromZ Event ook weer de grote, gevestigde namen onder de leveranciers alsmede de nieuwkomers. Bekende merken Vele grote A-merken en promotionele merken, die zich goed laten inzetten als relatiegeschenk of in een spaarprogramma, staan apart in het zogeheten BrandZ Pavilion. Voor de ontvan- gers hebben bekende merken absoluut een meerwaarde door hun imago en grote naamsbekendheid, en zaken als garantie die op deze artikelen gewoon van toepassing is. In het BrandZ Pavilion staan alle merken en hun mogelijkheden overzichtelijk bij elkaar. Gratis entree U kunt PromZ Event 2013 gratis bezoeken als u binnen uw bedrijf de professional bent die (mede) verantwoordelijk is voor de inkoop van promotionele producten en relatiegeschenken. Het enige wat u even moet doen is uw komst doorgeven via www.promzevent.nl. Met de print van de voorregistratie kunt u zo naar binnen. Zonder deze voorregistratie bedraagt de entree 30 euro. cas e cas e Bakken doe je samen, samen met Blue Band. Daarom zijn er vijf leuke bakhulpjes te sparen bij aankoop van Blue Band producten. Interimage is de leverancier van deze bakhulpjes. Zeven spaarpunten geven recht op één bakhulpje. Interimage, PromZ Event, stand 712. Voor extra verkopen van de magere smeerkaas ERU Balans bedacht Hokra een spaaractie voor de doelgroep: vrouwen die er goed uit willen zien maar ook van lekker shoppen en lunchen houden. Liefst samen met vriendinnen. Op iedere actieverpakking zit een unieke code waarmee gespaard kan worden voor een gratis lunch bij één van de deelnemende lunchrooms in de top 10 winkelsteden in Nederland. De codes kunnen ingevoerd worden op de site (www.erubalansactie. nl) of via de ERU Balans app. De consument ontvangt binnen een week een voucher voor een gratis lunch. Hokra is verantwoordelijk voor het bedenken van de actie, de vormgeving en realisatie van de site, de app en de pos-materialen en het selecteren van de lunchrooms. Bovendien zorgt Hokra voor de afwikkeling van de actie. De actie loopt nog tot 30 september 2013. Hokra below the Line, PromZ Event, stand 622. Kom inspiratie tanken op PromZ Event 2013

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5