PromZ Magazine 1-2013
6 p r o m z I N H O U D 22 52 39 (cover item) 8 Kom inspiratie tanken op PromZ Event 2013. Ook dit jaar vindt u er weer de nieuwste give away’s, premiums en relatiegeschenken voor uw promotie- en loyaltyprogramma’s. 17 ‘Een premium moet de consument een glimlach bezorgen.’ Een selectie van uitspraken die marketeers in de loop der jaren hebben gedaan over de power van het premium. (cover item) 22 Brandmanager Meike Dijkstra over het promotiebeleid van Amstel. Het biermerk staat al meer dan 140 jaar voor saamhorigheid en voorál voor vriendschap. Amstel richt zich op de ‘no-nonsens man’, met typi- sche mannengadgets als de BierBQ, het Voetbalkrat en de BarBQ. 29 In the Picture. In deze rubriek staan leveranciers van premiums en relatiegeschenken centraal. In deze aflevering Michel van Bavel van Van Bavel Gifts & Premiums (VBGP). 31 Column. Charles Borremans over merkactivatie 2013 en verder. (cover item) 39 Onderzoek onder opdrachtgevers. Scherp inkopen blijft ook in 2013 noodzakelijk. 44 Fox Productions bestaat 30 jaar. De textieldrukkerij groeide gestaag door als leverancier van merchandise, promotioneel textiel en bedrijfskleding. 49 Column. Kees-Jan Rozestraten vindt het tijd voor iets leuks, zeker op de winkelvloer! (cover item) 52 De 45 Je weet nu-boekjes met in totaal 1000 weetjes van C1000. 57 GagdetZ 68 Specialistz 71 NewZ 80 Alles over PromZ Event 2013 – inclusief informatie van de standhouders. 8
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5