PromZ Magazine 1-2014
2014 - nummer 1 - www.promz.nl 7 p r o m z I N H O U D 32 44 36 (cover item) 8 Vakbeurs PromZ Event 2014: alles voor extra sales en loyalty. PromZ Event is al 14 jaar dé vakbeurs voor de nieuwste give away’s, premiums, promotionele producten, loyaltyprogramma’s en corporate gifts. (cover item) 18 Case: Gulpener Bier. 7000 paar touchscreen handschoenen. 19 Case: Nivea Men. Kwartetspel geeft de verkoop een boost 21 In the Picture. In deze rubriek staan leveranciers van premiums en relatiegeschenken centraal. In deze aflevering Edwin Bouman van WOT-P. (cover item) 24 Varta stopt extra energie in zijn handelskanaal. Het loyalty programma dat Varta vorig jaar inzette richting handelskanaal, was goed voor maar liefst 17 procent omzetgroei bij de deelnemers. 32 Column. Kees-Jan Rozestraten over het langjarige succes van de ArtBags van Stop Aids Now! 36 Relatiegeschenkenleverancier Intercédé is sinds enkele maanden onderdeel van TWI, een grote logistieke dienstverlener. Een gesprek met Evert van Harskamp (TWI) en Cocky Schalk (Intercédé). (cover item) 40 Oranje premiums score! Als het Nederlands Elftal een EK of WK speelt, kleurt het hele land oranje. Voor het bedrijfsleven is zo’n evenement big business. 44 Charles Borremans over Oranje als onze nationale warme deken. Oranje, dat is saamhorigheid, verbroedering en feest. 48 Oranje GadgetZ 54 GadgetZ 66 SpecialistZ 70 NewZ 77 Alle informatie over PromZ Event 2014. Alles over de leveranciers en hun producten op PromZ Event. 8
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5