PromZ Magazine 1-2015
z 2015 - nummer 1 - www.promz.nl 11 promz even t • Marketing- en promotie-expert Ed van Eunen vertelt over de succesfactoren van onvergetelijke acties als de Flippo van Smith Chips, de Heineken-hoed, de Unox-muts. Wat zijn de learnings voor het heden? (Zie ook pag. 20 e.v.) • En welke trends bepalen de marketing van de (nabije) toekomst? Trendwatcher Justien Marseille, uitgeroepen tot Trendwatcher van het Jaar 2012, vertelt u waar merken & marketeers op moe- ten rekenen! Welke merken overleven? Wat betekent ‘loyalty’ straks? Welke premiums zijn straks ‘uit’ en welke zijn helemaal ‘in’? Welke trends en ontwikkelingen (denk aan de opkomst van de ZZP’ers, 3D printen en de Ibeacon) gaan onze samenleving, marketing en economie bepalen? (Zie ook pag. 14 e.v.) (Kijk op de (registratie)site van PromZ Event of er nog stoelen beschikbaar zijn. De Inspiratie Sessie vindt plaats van 10 tot 12.15 uur in congreszaal Juliana, vlakbij hal 3 waar PromZ Event wordt gehouden. De Inspiratie Sessie wordt u kosteloos aangeboden door PromZ Magazine, Compacon, Interimage, Loyalty Makers, COW Company en Hokra.) Premiums zijn multi-inzetbaar Promotionele producten zijn geen Haarlemmerolie, maar wel multi-inzetbare instrumenten. Het zijn effectieve tools voor méér verkopen, het verstevigen van imago en naamsbekendheid, het vasthouden van bestaande relaties en het werven van nieuwe klanten, om een paar mogelijkheden te noemen. De inzet van promotionele producten heeft toegevoegde waarde. Een groot deel van die toegevoegde waarde zit ‘m erin dat gadgets en gifts letterlijk tastbaar zijn: je kunt ze zien, voelen, ruiken, horen – noemmaar op – en dat maakt promotionele producten uniek ten opzichte van alle andere middelen en media om uw doelgroep te boeien en aan u te binden. Promotionele producten hebben een dimensie die andere tools niet hebben. 8 PromZ Event: • 6000 professionele bezoekers uit het bedrijfsle- ven, overheid en non-profit organisaties • De grootste beurs in de Benelux op het gebied van gadgets, premiums, business gifts, Eigen Keuze-concepten, motivatiesystemen, loyal- typrogramma’s en belevenissen: u vindt alle deskundige aanbieders met een compleet assorti- ment onder één dak tijdens PromZ Event 2015 • Circa 170 exposanten (gerenommeerde leve- ranciers van promotionele producten en relatiegeschenken) • Data: woensdag 1 & donderdag 2 april 2015 • Beide dagen geopend van 10 uur tot 17 uur • Locatie: Jaarbeurs Utrecht, Hal 3 • Locatie Inspiratie Sessie op 1 april: congreszaal Juliana, Jaarbeurs Utrecht • Gratis toegang na registratie via www.promzevent.nl (zie ook het toegangsbeleid) • Inlichtingen: Het Portaal Uitgevers, 075-6475747 en www.promzevent.nl Wat promotionele artikelen ook zo goed inzetbaar maakt, is het feit dat een en hetzelfde product op verschillende manieren kan worden ingezet. Een en hetzelfde product kan verschillende boodschappen overbrengen en ondersteunen. Uiteraard denken de exposanten op PromZ Event desgewenst met u mee welke producten en toepassingen voor uw bedrijf en doelstelling het beste zijn te gebruiken.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5