PromZ Magazine 1-2015
2015 - nummer 1 - www.promz.nl 3 p r o m z I N H O U D (cover item) 10 15 jaar PromZ Event. Jaarbeurs Utrecht, 1 & 2 april. 5000 vierkante meter creatie, innovatie en inspiratie. Kom ook naar de Inspiratie Sessie en neem een kijkje in het unieke PromZ Promo Museum op de beursvloer 14 Trendwatcher Justien Marseille over marketing: ‘Denk minstens één dag per jaar aan het onmogelijke…’ Haar hele verhaal en alle marketingtips hoort u tijdens de Inspiratie Sessie op 1 april op PromZ Event 2015. (cover item) 20 De droom van elke marketeer. .. Een plaatsje veroveren in de Marketing Hall of Fame! Wat waren in de afgelopen decennia de spraakmakende en succesvolle premiumacties? Waarom? Wat kunnen we ervan leren voor toekomstige marketingactiviteiten? (cover item) 30 Trouwe gasten van Center Parcs moeten zich elke keer weer welkom voelen. Een attentie bij binnenkomst is daarom vaste prik. “We willen mensen gelukkig stemmen en ervoor zorgen dat ze terugkomen,” aldus senior marketeer Bea Gielen. Column 35 Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) over de ingrijpende veranderingen in de marketing- en retailwereld. ‘De klant is nog steeds koning en zal zich ook zo blijven gedragen! Het is alleen een ander type koning geworden…….’ (cover item) 40 Eredivisieclub Excelsior beleeft succesvolle tijden. De inzet van merchandise en promotionele producten speelt daarbij een steeds grotere rol. 43 Er komt steeds meer aandacht voor duurzame promotionele producten en promotioneel textiel. Duurzaamheid wordt een steeds belangrijker thema. Column 46 Charles Borremans (Goud Activatie) over vers, ambacht en eerlijk als de merkwaarden van een nieuwe economie. 53 Thee wordt steeds meer ‘lifestyle’. 55 GadgetZ 68 NewZ 77 Alle informatie over PromZ Event 2015. 14 20 40 46
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5