PromZ Magazine 2-2014

2014 - nummer 2 - www.promz.nl 7 p r o m z I N H O U D 28 54 34 (cover item) 8 Zuivelmerk Campina gaat de strijd aan met Eurosparen , een spaarprogramma om consumenten te binden en merktrouw te verhogen. “De consumenten die sparen kopen twee keer zo veel en zijn twee keer zo trouw als mensen die niet sparen,” aldus Vanessa Visser van FrieslandCampina. 14 V erzorgingsmerk Weleda gaat voor duurzaamheid, óók bij de inzet van premiums. Leverancier Greenmotion kwam met het Speelgoedkoord voor een actie bij Etos. 19 In the Picture. In deze rubriek staan leveranciers van premiums en relatiegeschenken centraal. In deze aflevering Frank Wibbens van Kop & Schouders. (cover item) 23 De grote energiebedrijven willen switchgedrag voorkomen en zetten met loyaltyprogramma’s in op trouwe klanten. (cover item) 28 Het cosmeticamerk L’Oréal werkt al jaren samen met premiumleverancier Promit ter Haar. Ook de opvallende custom made schoudertassen kwamen uit het huis van Promit ter Haar. Deze ‘I’m Worth It’-tassen vlogen de winkel uit. (cover item) 34 Miljoenen Nederlanders verheugen zich op de zomervakantie die voor de deur staat. Grijp dit moment aan om uw werknemers en relaties een aardigheidje te geven. Bezorg ze een mooie zomer. PromZ Magazine geeft een voorzetje met de top-15 outdoor artikelen. 40 S ummer outdoor special: tips van leveranciers 49 Column. Charles Borremans over hoe de betrokkenheid bij een goed doel het bedrijfsleven interessante mogelijkheden biedt om consumen- ten op een actieve manier aan zich te binden. 54 Column. Kees-Jan Rozestraten over wat slimme creativiteit kan doen voor een (premium)promotie. 61 Hoe kunnen opdrachtgevers het beste omgaan met tenders? 63 De 10 beste premiums en relatiegeschenken van 2014. 64 GadgetZ 70 SpecialistZ 73 NewZ 14

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5