PromZ Magazine 2-2014
2014 - nummer 2 - www.promz.nl 73 n e w z e z Benito lanceert www.binneneenweek.nl Op www.binneneenweek.nl staan ruim 3000 relatie- geschenken en premiums die direct uit voorraad leverbaar zijn. De website is een nieuw onderdeel van van leverancier Benito in Waalwijk. Stephan van Caulil (Benito): “Er is steeds meer vraag naar snelle leveringen. Met het concept van www.binneneen- week.nl en onze eigen drukkerij kunnen we de voorraad producten en promotioneel textiel snel bedrukken en afle- veren bij de klant.” Bij binnen een week leveren gaat het om het bedrukken van een logo of tekst in maximaal 1 kleur. Bedrukkingen in meer kleuren is mogelijk bij een langere levertijd of in overleg. Merk AH 866 miljoen dollar waard Volgens onderzoek van merkenadviesbureau Interbrand is het Albert Heijn merk 866 miljoen dollar waard. Hiermee neemt AH de 26ste plaats in van de meest waardevolle retailmerken in Europa. Wereldwijd is Walmart het meest waardevolle retailmerk, in Europa is dat H&M. Het rapport van Interbrand onderzoekt de merkwaarde van retailers en rangschikt deze per regio (Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Azië-Pacific en Europa) op basis van hun merkwaarde. Opvallend is dat Albert Heijn als enig Nederlands bedrijf is terug te vinden in de top-50 van Europa’s meest waardevolle retailmerken. CoolGiftCard, nieuw concept voor b-to-b De CoolGiftCard is een nieuw giftcard concept op de zakelijke markt. De CoolGiftCard is een cadeaukaart verpakt in een Hallmark wenskaart. Voor business to business doeleinden is er de CoolGiftCard Business Box, gevuld met CoolGiftCards voor diverse gelegen- heden. Met de meegeleverde inlogcode en het wachtwoord kan de gever de cards activeren met het door hem zelf geko- zen bedrag. De bedragen variëren van 12,50 euro tot en met 50 euro. Meer info bij uw leverancier. (advertentie) Jos Schröer gaat weer voor het zelfstandig ondernemerschap. Hij is weg bij Gemaco, de partij waaraan hij zo’n twee jaar geleden zijn bedrijf Jos! Premiums & Gifts verkocht. Jos Schröer en Leonie van Rooijen, die jaren werkzaam was bij Jos! en daarna meeverhuisde naar Gemaco, worden samen de aandeelhouders in Megifts.nl. Dit is een internetbedrijf dat in 2011 is opgericht door Mireille Schröer. Binnenkort zal Megifts.nl met de nieuwe aandeelhouders en Mireille Schröer verder worden uitgebouwd tot allround relatie- geschenkenbedrijf. Hierbij krijgt het allround deel de naam Team Jos! en blijft het online onderdeel actief onder de naam Megifts. nl. Het bedrijf vestigt zich in Nieuwerkerk aan den IJssel. Rob Wilmer is met ingang van 1 juni bij Gemaco in Breda in dienst gekomen als new business director. Hij was eerder o.a. werkzaam bij de IPPAG, een internationale groep van leveranciers van pro- motionele producten. Jos Schröer weg bij Gemaco Jos schröer leonie van Rooijen
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5