PromZ Magazine 2-2015

2015 - nummer 2 - www.promz.nl 3 p r o m z I N H O U D 51 42 20 (cover item) 8 Alle seinen op groen voor duurzaamheid. Duurzaamheid is de trend. Als een grote naam als Albert Heijn miljoenen moestuinpotjes uitdeelt, is er iets in gang gezet. Wie durft er echt voor te gaan? 14 Willem Lageweg (MVO Nederland) tegen inkopers: ‘Sluit risico’s uit en ga voor kansen!’ Ga offensief voor duurzaam, adviseert hij. (cover item) 20 Alles over promotioneel textiel. Dressed to impress. Promotionele kleding die goed zit en leuk staat is een communicatie- en loyaltytool van formaat! 31 Powerbanks. Waar moet je op letten? 33 Column. Tim den Heijer (De Combinatie van Factoren) over de miraculeuze comeback van taal in marketing. (cover item) 36 Column. Charles Borremans (Goud Activatie) over sales promotion. ‘Het pluchen beertje, de onschuld voorbij.’ (cover item) 42 ClassicZ. Promotie icoon Douwe Egberts. ‘Wie DE zegt, zegt zegels.’ 49 Caroline Graafland, na 25 jaar Imhotep: ‘Zakendoen is veel afstandelijker geworden’. 51 Neuromarketing. MRI-scans meten wat we willen. 54 Big data staat niet haaks op privacy, aldus Mark Beekman (Graydon). 57 Wie wordt Leverancier van het Jaar 2015? En wie heeft de Best Online Performance? 59 Genomineerden Leverancier van het Jaar en Best Online Performance stellen zich voor. 79 GadgetZ 88 SpecialistZ 90 NewZ 8

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5