PromZ Magazine 1-2016

2016 - nummer 1 - www.promz.nl 3 p r o m z I N H O U D 14 44 24 10 (cover item) 6 PromZ Event is vernieuwd. De 16e editie van de vakbeurs voor sales promotion en actiemarketing vindt plaats op 23 en 24 maart in de Jaarbeurs Utrecht. Nieuw: Je Klant In Beweging. (cover item) 10 De 7 promotietrends van 2016 Welke ontwikkelingen en trends spelen er in het brede vakgebied van promoties en premiums? Welke actuele trends en kansen zijn er om rekening mee te houden of op in te haken? (cover item) 14 De Beroepencampagne van Blue Band gooide hoge ogen bij consumenten en vakgenoten. Na zes edities van de promotionele acties, met aansprekende premiums, verlegt het Unilevermerk de koers. 21 Column. Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren). Zin in de zomer, zin in vernieuwing. 24 Lifestylemerk voor studenten. De Haagse Hogeschool heeft een eigen winkel voor de verkoop van merchandise. Die shop is méér dan slagroom op de taart. 27 Column. Charles Borremans (Goud Activatie). Wordt goedkoop duurkoop? Over procurement met een focus op geld en procedures. ‘Een slechte ontwikkeling.’ (cover item) 32 Een goed opgeloste klacht versterkt loyalty. Een klacht is een kans. 39 Ruim 10 jaar marktonderzoek. Inkopers van promotionele producten nemen geen risico’s. 44 Met het merk de wereld over. Emile Vijlbrief van Suitsuit: ‘Elke koffer is een moving billboard van één vierkante meter.’ 51 GadgetZ 64 SpecialistZ 67 NoteZ 75 Alle informatie over PromZ Event 2016

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5