PromZ Magazine 1-2016
z 2016 - nummer 1 - www.promz.nl 9 even t PromZ Event 2016 voor een mooi promotiejaar 9 keteers en inkopers enerzijds en anderzijds de leveranciers van promotionele producten maakt het plaatje rond. Inspireren Op de beurs staan de gerenommeerde leveranciers van promoti- onele producten. Circa 170 leveranciers - van de grote, bekende namen tot en met verrassende nieuwkomers die werk(t)en voor grote opdrachtgevers als Heinz, Campina, Heineken, Amstel, Unox, Douwe Egberts, Blue Band, LeasePlan en retailketens als “Gun de producent en je leverancier iets meer tijd. Als je de inkoop beter plant, sluit je bepaalde risico’s al uit en kun je vaak ook prijstechnisch beter uit zijn,” directeur MVO Nederland Willem Lageweg. PromZ Event 2016: • Circa 6000 professionele bezoekers uit het bedrijfsleven, overheid en non-profit organisaties • De grootste beurs in de Benelux op het gebied van gadgets, premiums, business gifts Eigen Keuze- concepten, motivatiesystemen, loyaltyprogramma’s en belevenissen • Circa 170 exposanten (gerenommeerde leveranciers van promotionele producten en relatiegeschenken) • Nieuw platform: Je Klant In Beweging (voor actie- en dialoogmarketing) • Noviteiten vindt u in de GadgetZone vlak na de entree van de beurs • Bekende merken die promotioneel kunnen worden inge- zet vindt u (ook) in het speciale BrandZ Pavilion • Het Specialistenplein • Data: woensdag 23 & donderdag 24 maart 2016 • Beide dagen geopend van 10 uur tot 17 uur • Locatie: Jaarbeurs Utrecht, Hal 3 • Gratis toegang (ook tot Je Klant In Beweging) na registra- tie via www.promzevent.nl (zie ook het toegangsbeleid) • Inlichtingen: Het Portaal Uitgevers, 075-6475747 en www.promzevent.nl en www.jeklantinbeweging.nl Gratis entree U kunt PromZ Event 2016 en Je Klant In Beweging (beide in Hal 3, Jaarbeurs Utrecht) op woensdag 23 en donderdag 24 maart gratis bezoeken als u binnen uw bedrijf de professio- nal bent die (mede) verantwoordelijk is voor de inkoop van promotionele producten en relatiegeschenken. Het enige wat u moet doen is uw komst doorgeven via www.promzevent. nl. Met de print van de registratie kunt u zo bij PromZ Event en bij Je Klant In Beweging naar binnen. (Zonder deze regis- tratie bedraagt de entree 34,95 euro) Uw collega is ook van harte welkom als hij/zij zich ook even aanmeldt via www. promzevent.nl Met de print van de registratie kunt u zich ook melden bij de entree van de beurs voor de evenementenbranche Event 16, die dan ook in de Jaarbeurs Utrecht plaatsvindt. Of maak gebruik van de entreekaart die is bijgesloten in dit nummer van PromZ Magazine. Ook bij de exposanten (zie www.promzevent.nl ) kunt u om een speciale entreekaart vragen. PLUS. PromZ Event is ook dé netwerkplek om de relatie met uw leverancier(s) van premiums en relatiegeschenken te verstevigen en om nieuwe leveranciers te ontmoeten. U vindt er de bedrijven die premiums ontwikkelen of customizen, die u in campagnes kunt inzetten om uw naamsbekendheid, loyalty en omzet te verhogen. PromZ Event is het platform waar ze die kanten van hun vak laten zien. Laat u dan ook inspireren op PromZ Event, de grootste vakbeurs in de Benelux op het gebied van premiums, gadgets, (corporate) gifts en loyaltytools. Heel wat goede ideeën zijn op die beurs (die nu voor het 16e achtereenvolgende jaar wordt gehouden) ontstaan. Premiums en relatiegeschenken (en geschenken voor eigen medewerkers) hebben toegevoegde waarde. Een groot deel van die toegevoegde waarde zit ‘m erin dat ze letterlijk tastbaar zijn: je kunt ze zien, voelen, ruiken, horen – noem maar op – en dat maakt die producten uniek ten opzichte van alle andere mid- delen en media om uw doelgroep te boeien en aan u te binden. Promotionele producten hebben een extra dimensie die andere tools niet hebben. Effect sorteren Wat promotionele artikelen ook zo goed inzetbaar maakt, is het feit dat een en hetzelfde product op verschillende manieren kan worden ingezet. Eén product kan verschillende boodschappen overbrengen en ondersteunen. Vraag de exposanten op PromZ Event welke producten en toepassingen voor uw bedrijf en doel- stelling het beste zijn te gebruiken. Eigenlijk kunnen alle bedrijven – van klein tot multinational – gebruik maken van promotionele producten en relatiegeschen- ken. Ze sorteren altijd effect door een indruk achter te laten bij de ontvanger(s) en ze houden de bedrijfs- of merknaam langdurig onder ogen van de doelgroep. De circa 6000 bezoekers van PromZ Event komen dan ook uit alle geledingen van het bedrijfsleven (van multinationals tot en met mkb), overheid, semi-overheid en non-profit organisaties. “Acties zoals de moestuintjes lokten klanten naar de winkel,” AH-topman Dick Boer. ALLE EXPOSANTEN ALLE NIEUWE PRODUCTEN promzevent.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5