PromZ Magazine 2-2016
Hokra Noordeloos ✔ ONZE BEDRIJFSMISSIE Hokra creëert fans voor merken en bedrijven met prikkelende promotio- nele artikelen, merkactivatie en marketingservices zo leveren wij een bijdrage aan het behalen van de commerciële doelstelling van haar opdrachtgevers. ✔ LEUKSTE PROMOACTIE Interpolis kantelt van productgericht naar marktgericht. Dit moet opvallend gecommuniceerd. Hierop bedacht Hokra de campagne: Werksituatie gewijzigd. Middelen werden ‘werk-in uitvoering’ gerelateerd: schaftkeet voor de kick-off, pion als powerbank, pos-materiaal als verkeersborden. http://www.hokra.nl/portfolio/interpo- lis-werksituatie-gewijzigd/ ✔ ONZE TOP 3 USP'S 1. Wij denken vanuit de doelstelling van jouw merk of bedrijf en hebben oog voor de wereld om ons heen. 2. Wij bieden pragmatische creati- viteit en aantoonbare excellente executie. 3. Wij zijn full-service:strategie, concept, realisatie, logistiek en resultaatmeting onder 1 dak.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5