PromZ Magazine 2-2016

Robitex Enschede ✔ ONZE BEDRIJFSMISSIE Samen van een merk, moment of event een herinnering maken. Dat drijft ons. Hiermee zijn we favoriet. Van medewerkers, klanten en partners. ✔ LEUKSTE PROMOACTIE Leuk is leuk, maar wij geloven in indrukwekkende acties. En daar hebben we er legio van verricht in 24 jaar. Marketingacties, loyali- teitsprogramma's, themapakketten, beursacties, incentives. ✔ ONZE TOP 3 USP'S 1. Persoonlijk klantgedreven: Niet per sé de goedkoopste willen zijn, maar vooral een bijdrage leveren aan het succes van onze klanten. 2. Full-service regisseren: Een klein team, dat groots opereert. En een duurzaam relatiebeleid nastreeft. Met persoonlijke services en online shops. 3. Enthousiast energiek: Keer op keer indrukwekkende momenten creë- ren. Daar krijgen wij energie van.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5