PromZ Magazine 3-2017
2016 - nummer 3 - www.promz.nl 3 47 28 p r o m z I N H O U D (cover item) 8 Kellogg’s kiest onvoorwaardelijk voor internationale premiumpromoties. Succesnummers keren vaker terug: de Oofball, de Magic Spoon en de gepersonaliseerde lepel. Een premium wordt zo een property. 13 Het belang van goed relatiebeheer. 14 Wie Zei Wat over loyalty , relatiegeschenken en kerstpakketten? 17 Decembermaand, geefmaand: uitpakken of uitkiezen? 24 Boze vogeltjes hebben Plus de meest succesvolle promotie in jaren bezorgd. Daarnaast gaat Plus voortaan veel terughoudender om met kindermarketing. Achtergronden van een ‘perfect storm’. 28 Column. ‘Think global, act local’. Juist in deze hectische tijden, waarin steeds meer vraagtekens worden geplaatst bij het begrip ‘globalisering’, is deze gedachte meer dan actueel, vindt Charles Borremans (GoudUberconnected). (cover item) 34 Column. Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) over de ‘perfecte’ briefing… Succes ermee! (cover item) 37 ClassicZ. Promotie-icoon: McDonald’s 42 Joint promotions: een analyse over de verschillende activaties met partnerships. Strategische winnen het van tactische partnership activaties. (cover item) 47 Safety first! Veiligheidsproducten als gifts & gadgets. Laat zien dat u betrokken bent bij het welzijn van uw klanten, relaties en medewerkers. 51 Safety GadgetZ 52 GadgetZ 57 SpecialistZ 59 NoteZ 65 Kerstpakketten 79 Alles over RelatieZ, de Dag van het Relatiegeschenk, 15 september, Jaarbeurs Utrecht 17 24
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5