PromZ Magazine 3-2017

2016 - nummer 3 - www.promz.nl 63 no t e z Treets Traditions, een product van Nature’s choice, bestaat uit vijf ver- schillende productlijnen met allemaal een eigen geur, ingrediënten, werking, herkomst en verhaal. Alle producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en verrijkt met luxe parfums. Verder zijn de producten vrij van SLS, SLES, parabenen, siliconen, micro plastics, kleurstoffen en minerale oliën. Naast de reguliere producten bevat iedere lijn ook twee geschenksets. (advertentie) KORT KORT KORT KORT KORT KORT KORT Marketeers moeten vernieuwen Marketing heeft weinig progressie gemaakt in ontwikkeling. Dat vindt althans Tex Gunning (ceo TNT Express). “Er wordt weinig vernieuwend gedacht. Ik wil onze marketeers aanmoedigen om fundamenteler na te denken over hun rol en die van marketing en mer- ken. Terug naar de basis: wat kan ik met mijn merk betekenen voor mensen? Als je dit zuiver definieert, kom je tot een zuivere expressie en communicatiestrate- gie voor je merk.” Nederlanders kunnen niet zonder hun mobiel Nederlanders kunnen niet meer zonder telefoon. Acht op de tien Nederlanders gaan niet meer de deur uit zonder mobiele telefoon. Bij jongeren is dit aantal nog hoger. Ook ’s nachts wil men bereikbaar blijven. Slechts één op de zes Nederlanders zet de mobiele telefoon’s nachts helemaal uit. Dit blijkt uit marktonderzoek van onder- zoeksbureau Multiscope onder 1.010 Nederlanders. Meer online boodschappen Online boodschappen doen is het afgelopen jaar in Nederland met 12% toegenomen. Volgens de Nielsen Shopper Trends-enquête heeft 28% van het Nederlandse winkelpubliek de afgelo- pen maand de website van een winkel bezocht, waar dat in 2014 nog 16% was. Het onderzoek werden 1500 mensen bevraagd over hun online bezoek aan supermarkten, drogisterijen en ‘conveni- ence winkels’. Van de Nederlanders die een website bezoeken, bekijkt 59% de speciale aanbiedingen, terwijl 30% zoekt naar recepten, tips of andere ideeën. Haan Reclamewerk naar Faber Group De Amsterdamse Faber Group neemt signmaker Haan Reclamewerk uit Stiens over. Met de overname vergroot Faber zijn aanbod op het gebied van binnen- en buitenreclame. Faber heeft al vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Zoetermeer en Eindhoven. Met een locatie in Friesland is Faber nu ook in de noordelijke provincies vertegenwoordigd.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5