PromZ Magazine 3-2017
82 Is iedereen anders? Kerstgeschenken voor ‘Senioren’ tot ‘Millenials’ We weten wel dat iedereen anders is maar toch geven we veelal onze medewerkers hetzelfde kerstgeschenk. Best vreemd eigenlijk. Zeker als u meeneemt dat consumententrends zich steeds meer bewegen richting individualiseren, personaliseren en customizen. E n wat is de invloed van de Millenials? U weet wel die doelgroep van jonge mensen tot 35 jaar die opgegroeid zijn met internet. Nemen we die diversiteit mee in onze beslissingen? Senioren: al in 2019 is de helft van de volwassenen in Nederland 50-plusser. Martin de Winter zet helder uitéén wat er verschuift binnen doelgroepen. Hoe u daar rekening mee kunt houden en welke scenario’s u kunt maken om tot een goed concept of plan te komen. Tijdens RelatieZ worden diverse inspirerende seminars georganiseerd. Volg deze sessies om uw inkoop vaardigheden bij te spijkeren, en voor uw professionele ontwikkeling. Alle inspiratie sessie vinden plaats op de beursvloer van RelatieZ. Inschrijven voor de seminars is gratis en kan via de bezoekersregistratie op www.relatiez.nl Tijdschema 15 september • Is iedereen anders? Kerstgeschenken voor ‘Senioren’ tot ‘Millenials’ 10.45 uur - Martin de Winter, directeur Hokra • Luisteren blijft moeilijk: kerstpakket inkoop training 13.00 uur – Sander Bastianen, senior inkoper bij de Nederlandse Spoorwegen • Do’s & Don’ts: Voorkom dat iemand zich ongemakkelijk voelt 14.00 uur – Anouk van Eekelen, Etiquette deskundige
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5