PromZ Magazine 4-2016

56 no t e z PromZ.live, nieuw event van Het Portaal De som is meer dan het geheel der delen. De vakbeurzen PromZ Event, Je Klant in Beweging en RelatieZ gaan in 2017 op in PromZ.live, een dynamisch en interactief (kennis)event op het gebied van actiemarketing, loyalty en promotionele pro- ducten. PromZ.live gaat plaatsvinden in Rotterdam Ahoy, op 10 en 11 mei 2017. Webo Promotion sponsort GAiN Water is voor ons Nederlanders van- zelfsprekend. Dat geldt echter niet voor iedereen in de wereld. Hulporganisatie GAiN (Global Aid Network) zet zich in voor mensen in acute of langdurige nood door hen te voorzien van de eer- ste levensbehoeften. Water is zo’n eerste levensbehoefte. Webo Promotion heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) hoog in het vaandel staan. “Toen de vraag kwam of wij waterzakken met opdruk GAiN Water for Life konden leveren, werkten we natuurlijk graag aan mee,” vertelt directeur Marco Stalenhoef. “We hebben direct 500 stuks waterzakken in herkenbaar blauw in productie genomen en deze uitgedeeld.” PromZ.live wordt een breder opge- zet evenement, onder meer door de integratie van de vakbeurs eindejaars- geschenken/relatiegeschenken RelatieZ en een grotere rol voor het vakgebied actiemarketing, waarvoor afgelopen jaar een pilot werd gedaan met de beurs Je Klant in Beweging. Silent disco Op PromZ.live kunnen bezoekers (de professionals uit het bedrijfsleven, over- heden en non-profit sector) kennis maken met een uiteenlopend scala aan facetten van promotionele producten, relatiege- schenken, loyalty en actiemarketing. Zo is er ruimte voor demonstraties, workshops en tentoonstellingen. De seminars krijgen de vorm van een ‘silent disco’ in een spe- ciale lounge. “De laatste jaren zien we steeds meer jonge(re) inkopers en marketeers naar onze beurzen komen. De doelgroep ver- jongt zich. Met PromZ.live willen we de bezoekers en de exposanten het podium geven dat past bij het dynamische vak- gebied actiemarketing en de lifestyle van de millenials van de huidige ‘werkvloe- ren’ en de jongeren die er aan komen. De generaties voor wie delen, interactie en beleving kernwoorden zijn. PromZ.live spoort bezoekers aan om actief deel te nemen aan het evenement, en kennis en ervaring op een speelse manier op te doen en uit te wisselen,” vertelt John Swaab, directeur van organisator Het Portaal. Hij vervolgt: “Ahoy Rotterdam past bij hun lifestyle. Deze jonge profes- sionals associëren Ahoy meer met een festival en verschillende podia dan met een strakke vakbeurs.” In totaal krijgt PromZ.live special inte- rest segmenten: de gadgetzone, de specialistenstraat, het BrandZ Pavilion, het machinepark, de seminarlounge en het actiemarketingplein. Men ver- wacht zo'n 200 exposanten. Zie ook www.promz.live LIVE prom

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5